ظرفیت ورزشگاه بین هواداران مس و تراکتورسازی تقسیم می‌شود

ایرانمنش : قهرمان جام حذفی می‌شویم و به لیگ دسته اول هم سقوط نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان مدعی شد تیم فوتبال این باشگاه ضمن دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی در مسابقات لیگ برتر هم ماندنی خواهد شد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ایرانمنش : قهرمان جام حذفی می‌شویم و به لیگ دسته اول هم سقوط نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان مدعی شد تیم فوتبال این باشگاه ضمن دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی در مسابقات لیگ برتر هم ماندنی خواهد شد.
 
به گزارش راسخون، اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص دیدار فینال جام حذفی بین 2 تیم مس کرمان - تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: فینال جام حذفی دیدار حساسی است که امیدوارم مس برنده این بازی باشد و بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.
 
وی با ابراز رضایت از آمادگی بازیکنان مس کرمان افزود: همه چیز برای برگزاری یک دیدار خوب با تراکتورسازی مهیا است و به لحاظ امنیتی نیز شورای تامین استان مقدمات را فراهم کرده تا بازی بدون دردسر برگزار شود. سازماندهی مناسبی برای برگزاری یک فینال خوب صورت گرفته است و امیدواریم همه چیز بدون مشکل پیش برود.
 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به جلسه‌ای که با مسئولان سازمان لیگ و مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشتند، گفت: جلسه‌ای که در تبریز با حضور آقای تاج، بهمنی، هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی و هیئت مدیره باشگاه ما (مس) برگزار شد، خوب پیش رفت و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری یک فینال خوب صورت گرفت. امروز (چهارشنبه) هم آقای تاج و آقای بهمنی، رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در کرمان جلسه‌ای با مسئولان برگزاری مسابقه و شورای تامین خواهند داشت و هماهنگی‌های نهایی انجام می‌گیرد. آنطور که شنیده‌ام قرار است کاپ قهرمانی جام حذفی را هم امروز به کرمان بیاورند تا از آن رونمایی شود.
 
ایرانمنش در پاسخ به این سوال برای قهرمان شدن مس در جام حذفی چقدر پاداش برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: حداکثر توانی که در پرداخت پاداش داریم را برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته‌ایم اما نمی‌توانم میزان مبلغ آن را بگویم و در این خصوص با بازیکنان کنار می‌آییم.
 
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت ورزشگاه امام علی (ع) کم است، خاطرنشان کرد: ظرفیت ورزشگاه کرمان 10 هزار نفری است و این میزان ظرفیت به صورت قانونی بین هواداران تراکتورسازی و مس تقسیم خواهد شد. برای ورود و خروج از ورزشگاه برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته و آمار مشخص است اما شنیدیم هواداران تراکتورسازی از شهرهای مختلف به کرمان می‌آیند و به همین دلیل اعلام کردیم هواداران این تیم کمتر به کرمان بیایند.
 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: ما نمی‌خواهیم شرمنده هواداران تراکتورسازی شویم و آنها پشت درهای بسته بمانند و باز هم از آنها خواهش می‌کنیم بیشتر از تعدادی که اعلام شده و قانون می‌گوید به ورزشگاه نیایند.
 
ایرانمنش در خصوص اینکه مس در لیگ برتر می‌ماند یا به دسته یک سقوط می‌کند، گفت: مطمئن باشید مس به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند و این موضوع برای‌مان محرز شده است. امیدواریم در 4 بازی باقی مانده لیگ نتیجه بگیریم و بازیکنان نیز باید همت کنند تا به نتیجه برسیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.