قیمت بلیت بازی های ایران در جام جهانی فوتبال

بازی ها در ورزشگاه‌های مختلف و در شهرهای گوناگون برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌ها شباهتی به هم ندارند...
جمعه، 25 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قیمت بلیت بازی های ایران در جام جهانی فوتبال
بازی ها در ورزشگاه‌های مختلف و در شهرهای گوناگون برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌ها شباهتی به هم ندارند...
به گزارش راسخون به نقل ازعصر ایران ، کفاش ها به کفش مردم نگاه می کنند حتی اگر قصد خرید و فروشی در میان نباشد. این حکایت علاقه مندان به فوتبال است، حتی اگر نخواهند و نتوانند برای دیدن بازی های فوتبال جام جهانی به کشور میزبان سفر کنند دوست دارند بدانند قیمت بلیت ها و شرایط حضور در استادیوم ها چگونه است.
برای بسیاری از ایرانیان که به ریال حقوق می گیرند و باید به دلار هزینه کنند رفتن به برزیل بیشتر به یک رویای خوش صبحگاهی می ماند. بررسی قیمت های پیشنهادی تورهای مسافرتی نشان می دهد هر کسی سامبا خواهد باید جور برزیل کشد و حداقل شش هزار یورو معادل 24 میلیون تومان کنار بگذارد. این رقم برای تورهای لوکس به قیمتی دو برابر می‌رسد، چیزی نزدیک به 12 هزار یورو یا  48 میلیون تومان.
 
 اگر ماشین حساب دم دست تان است می توانید قیمت دقیق بلیت بازی ها را در بیاورید. ایران و سه تیم آرژانتین، نیجریه و بوسنی که در یک گروه واقع شده‌اند. بازی ها در ورزشگاه‌های مختلف و در شهرهای گوناگون برگزار می‌شود، قیمت بلیت‌های این بازی‌ها شباهتی به هم ندارند و البته مثل اکثر ورزشگاه های دنیا با توجه به محل نشستن، زاویه دید و دوری و نزدیکی به زمین چند نوع بلیت با قیمت های متفاوت به فروش می رسد:قیمت ها به رئال برزیل است که تقریباً هر واحد آن 1200 تومان در بازار معامله می شود:

*ایران – نیجریه / 26 خرداد 93 – ساعت 23:30

بلیت ‌ها از 510 رئال شروع می‌شود تا 910 رئال. یعنی بین 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان.

*ایران – آرژانتین/ 31 خرداد 93 – ساعت  20:30

 حداقل قیمت بلیت 790   تا 1390 رئال. این بازی از هر سه بازی دیگر گران تر است و باید رقمی معادل 950 هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان را برایش کنار بگذارید.

*ایران – بوسنی / 4 تیر 93 ساعت 20:30

حداقل قیمت 410 رئال برزیل تا قیمتی دوبرابر که به 840 رئال می‌رسد. معادل یک میلیون تومان. البته به این قیمت‌ها باید قیمت رزرو  نیز   اضافه شود.
/117/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.