رکوردهایم را روزی یک بازیکن دیگر خواهد شکست

مسی : فعلاً به جام جهانی فکر نمی‌کنم

ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد هنوز به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فکر نمی‌کند چون پیش از آن ماموریت‌های دیگری دارد که باید برای رسیدن به آنها تلاش کند.
شنبه، 26 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسی : فعلاً به جام جهانی فکر نمی‌کنم

ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد هنوز به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فکر نمی‌کند چون پیش از آن ماموریت‌های دیگری دارد که باید برای رسیدن به آنها تلاش کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، لیونل مسی در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های رادیویی آرژانتین با اعلام اینکه وضعیتش روزبه‌روز بهتر و به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود، تاکید کرد هنوز خود را کاملاً آماده نمی‌بیند.
 
مسی اظهار داشت: ما در پروسه‌ای قرار داریم که می‌دانیم پیشروی در آن مرا از نظر آمادگی جسمانی به تدریج آماده‌تر می‌کند. ما بازه‌ای به اندازه 10 بازی تعیین کرده‌ایم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود. برای من همه چیز رفته رفته در حال پیشرفت است و فکر می‌کنم که ریتم بازی‌ام را دوباره پیدا کرده‌ام. البته هنوز از آمادگی صددرصد فاصله دارم اما زیاد طول نخواهد کشید که به آن هم برسم.
 
مسی در ادامه به برابر شدن رکورد گلزنی‌اش با زارا، برترین گلزن تاریخ تیم بارسلونا اشاره داشت و تصریح کرد: رکوردها همچنان از راه خواهند رسید. من اما حتی نمی‌دانستم که چنین اتفاقی افتاده است. این شما هستید که هر بار که رکوردی زده می‌شود به من می‌گویید. اگرچه برای این رکورد جایزه‌ای نمی‌دهند اما همین که توانسته‌ام آن را به ثبت برسانم خوب است. این هم یکی از اتفاقات به یاد ماندنی است اما مرا از خودبی‌خود نمی‌کند. می‌دانم که یک روز یک بازیکن دیگر این رکورد را خواهد شکست.
 
ستاره آرژانتینی بارسلونا در خاتمه تاکید کرد پیش از معوطف کردن ذهنش روی جام جهانی اهداف دیگری را دنبال می‌کند و اینکه نمی‌خواهد بدون کسب جام راهی برزیل شود. او خاطر نشان کرد: جام جهانی رفته رفته نزدیک‌تر می‌شود. زمان به سرعت برق و باد می‌گذرد اما ما کارهای مهم دیگری داریم که باید در تیم باشگاهی خود انجام دهیم. اکنون برهه‌ای از فصل است که باید قاطعیت بیشتری داشته باشیم. تا چند روز دیگر باید در یک بازی سخت به مصاف منچسترسیتی برویم تا در لیگ قهرمانان بمانیم. در لالیگا هم هنوز بازی با رئال مادرید و اتلتیکو را در پیش داریم و در جام حذفی هم باید در یک فینال دیگر حضور پیدا کنیم. با این اهداف من فعلاً به جام جهانی فکر نمی‌کنم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.