شرایط نفت مشابه ما است

فرکی : رفاقت‌ها به کنار، دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت : با وجود تمام دوستی‌ها به دنبال شکست دادن نفت خواهیم بود.
شنبه، 26 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرکی : رفاقت‌ها به کنار، دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت : با وجود تمام دوستی‌ها به دنبال شکست دادن نفت خواهیم بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: مثل چند هفته اخیر شرایط خوبی داریم، البته بازیکنان ما در این چند هفته به خاطر حضور در جام‌حذفی فشار زیادی را متحمل شدند اما با بازسازی نفرات توانستیم در لیگ این مشکلات را پشت‌سر بگذاریم.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنان تیم بدون شکست نیم‌ فصل دوم هستیم اما تیمی در مقابل ماست که شرایط مشابه با خودمان دارد و در بخش مدیریتی حاشیه‌ای نداشته‌ایم و در بحث بازیکنان و نتیجه‌گیری در جدول هم شرایطمان نزدیک به هم دنبال می‌شود.
 
سرمربی فولاد تصریح کرد: اهمیت این بازی به این دلیل است که هر دو تیم دوست دارند برنده شوند. من علاقه دارم تا با توجه به در پیش بودن 3 هفته پایانی که انشاءالله وضعیت قهرمان و بازی‌های دیگر مشخص خواهد شد بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم تا ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.
 
فرکی گفت: یکی از 4،5 تیمی هستیم که شانس قهرمانی دارد و برای این بازی هم محروم و مصدومی نداریم. درست است که رفاقت خوبی میان مجموعه فولاد و نفت از مدیریت گفته تا کادر و بازیکنان وجود دارد اما رقابت اولویت اصلی ماست و هر دو تیم به دنبال شکست دادن حریف هستند.
 
وی تصریح کرد: عملکرد بازیکنانم که نتیجه بازی را مشخص می‌کند و هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند پیروز شود. اولویت ما استفاده بهتر از فرصت‌ها است و اولویت دوم این است که کادرفنی چگونه می‌تواند نقش خود را ایفا کند.
 
فرکی در پایان گفت: امیدواریم همه عوامل دست به دست هم دهند تا فردا هم بازی خوبی را شاهد باشیم و هم بتوانیم در این بازی که برای ما فراتر از 6 امتیاز است برنده میدان باشیم تا شرایط آینده ما بهتر شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.