بازی فردا می‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند

گل‌محمدی : قهرمانی نفت تلنگری به مدیران میلیاردی خواهد بود

سرمربی نفت تهران گفت : قهرمانی نفت تهران می‌تواند تلنگری به مدیرانی باشد که هزینه‌های زیادی می‌کنند و بازیکنان میلیاردی می‌گیرند.
شنبه، 26 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گل‌محمدی : قهرمانی نفت تلنگری به مدیران میلیاردی خواهد بود

سرمربی نفت تهران گفت : قهرمانی نفت تهران می‌تواند تلنگری به مدیرانی باشد که هزینه‌های زیادی می‌کنند و بازیکنان میلیاردی می‌گیرند.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فردا یکی از مهمترین بازی‌های لیگ ما خواهد بود و مقابل تیمی بازی می‌کنیم که مدعی قهرمانی است. شاید بازی فردا تکلیف قهرمانی را مشخص کند. فولاد تیم خوب و باانگیزه‌ای است و برای کسب 3 امتیاز مقابل ما صف‌آرایی خواهد کرد. امیدوارم بازی برنده داشته باشد و آن برنده هم ما باشیم.
 
سرمربی نفت تهران اضافه کرد: از آنجا که هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند این موضوع می‌تواند باعث زیبا شدن بازی شود. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانمان از نظر روحی و جسمی سطح خوبی دارند و برای مسابقه فردا از انگیزه زیادی برخوردار هستند.
 
وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: 3،4 بازیکن ما در تمرین دیروز مصدوم شدند اما امیدوارم به بازی برسند اما بازیکن محروم نداریم.
 
گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا نفت مدعی کسب قهرمانی خواهد بود یا خیر، گفت: اگر تیم ما فردا پیروز شود می‌توانیم به عنوان مدعی اصلی رقابت را ادامه دهیم. ما به قهرمانی امید داریم و توانایی این کار را نیز در بازیکنان می‌بینم. تیم ما بازی‌های خوبی انجام و نشان داده که چیزی از تیم‌های بزرگ کم ندارد.
 
وی اضافه کرد: امتیازهایی که تاکنون از دست دادیم بیشتر به خاطر جوانی و عدم تجربه بود و اگر این امتیازها را می‌گرفتیم با اختلاف 3،4 امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم اما تا همین جا هم بازیکنان کارشان فوق‌العاده بوده و امیدوارم با 3 امتیاز بازی فردا خودمان را در میان مدعیان قرار دهیم.
 
سرمربی نفت تهران در مورد فرکی گفت: فرکی، هم انسان دوست‌داشتنی و هم مربی خوبی است. فکر می‌کنم تاکنون به آنچه استحقاقش را داشته، نرسیده است. او هم از نظر اخلاقی و هم فنی شرایط حضور در جایگاه بهتر را دارد. 
 
گل‌محمدی در مورد نوسان تیمش در هفته‌های اخیر یادآور شد: این موضوع به خاطر عدم تجربه تیم ما بوده ولی هرچقدر به جلوتر رفتیم از نظر کیفی بهتر شدیم و مقابل تراکتورسازی توانستیم به پیروزی 3 بر صفر برسیم. همچنین مقابل ملوان نیز استحقاق برد را داشتیم اما اشتباهات فردی باعث شد که شکست بخوریم. اگر این مسائل را کنترل کنیم می‌توانیم موفق‌تر باشیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت می‌تواند با قهرمانی شگفت‌آفرین شود اظهار داشت: قطعا کسی انتظار قهرمانی از تیم ما ندارد اما این موضوع افتخار بزرگی برای ما خواهد بود و تلنگری به مدیرانی خواهد بود که هزینه‌های بالایی انجام می‌دهند و بازیکنان میلیاردی می‌گیرند. این مسئله می‌تواند هشداری برای مدیران باشد تا بیشتر در مورد هزینه‌هایی که انجام می‌دهند تفکر کنند.
 
گل‌محمدی اضافه کرد: اگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر را به 3 دسته تقسیم کنیم که هزینه‌های زیاد، متوسط و کم انجام داده‌اند ما جزو دسته سوم هستیم اما با این حال بازیکنانمان نشان دادند که بزرگ فکر می‌کنند و اگر در هر بازی انگیزه و تمرکز لازم را داشته باشند می‌توانند قهرمان شوند.
 
وی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده با او صحبت شده است گفت: از من برنامه خواسته‌اند و صحبت‌های اولیه هم شده ولی به مسئولان تیم گفتم با توجه به اینکه پس از بازی با فولاد فرصت 40 روزه‌ای داریم می‌توانیم در این مدت برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و در مورد برنامه‌ها و ایده‌هایمان صحبت کنیم. امیدوارم شرایطی که به آن علاقه دارم وجود داشته باشد تا سال آینده هم در خدمت این تیم باشم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.