نفت در مصاف با فولاد موقعیت چندانی نداشت

فرکی : می‌توانستیم در نیمه اول دیدار مقابل نفت به هدف‌مان برسد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد، تیمش با استفاده از موقعیت‌های خود در نیمه نخست دیدار مقابل نفت تهران می‌توانسته به هدفش دست یابد.
يکشنبه، 27 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرکی : می‌توانستیم در نیمه اول دیدار مقابل نفت به هدف‌مان برسد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد، تیمش با استفاده از موقعیت‌های خود در نیمه نخست دیدار مقابل نفت تهران می‌توانسته به هدفش دست یابد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، حسین فرکی پس از تساوی یک بر یک تیمش در خانه نفت تهران اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه بازی بین 2 تیم دوم و سوم جدول بود پیش‌بینی می‌شد که بازی خوب و پر تحرکی از آب در بیاید. معمولاً حساسیت رقابت در بالای جدول روی کار تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد اما امروز هر 2 تیم در این شرایط بازی خوب و روانی ارائه دادند و هدف‌گذاری هر 2 رسیدن به 3 امتیاز بود. در نیمه اول ابتدا توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم اما در ادامه با گلی که از روی ضربه پنالتی خوردیم بازی به تساوی کشیده شد.
 
وی افزود:‌ فکر می‌کنم اگر در نیمه اول دقت بیشتری به خرج می‌دادیم می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. در این نیمه 3 موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: در نهایت چیزی که در این بازی دنبالش بودیم انجام بازی هجومی و بدون ضدفوتبال برای رسیدن به پیروزی در خانه حریف بود. نفت هم بی‌دلیل در این رده از جدول قرار نگرفته است این تیم حریفان خوبی را شکست داده اما امروز ما توانستیم این تیم را کنترل کنیم. بازیکنان ما نگذاشتند نفت مانند همیشه خطرساز باشد و فکر می‌کنم که این تیم موقعیت چندانی نداشت. به نوعی نفت توان گلزنی در جریان بازی را نداشت. در مقابل ما خطرناک ظاهر شدیم اما در نهایت امتیازات بازی تقسیم شد.
 
فرکی اضافه کرد: هدف دوم ما این بود که در خانه حریف با دست پر از زمین بیرون بیاییم و در پایان بازی‌ها بتوانیم به هدف اصلی‌مان که قهرمانی در لیگ است برسیم، زیرا ما می‌توانیم این شرایط را رقم بزنیم. امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد، چرا که دوست داریم قهرمانی را به مردم خوزستان تقدیم کنیم و در ادامه اگر این اتفاق نیفتاد بتوانیم مانند سال گذشته سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم. البته برای رسیدن به این اهداف باید حوصله به خرج بدهیم.
 
وی با ابراز امیدواری از اینکه در 2 بازی خانگی پیش رو مقابل استقلال و تراکتورسازی نتیجه لازم را کسب کنند، گفت: باید خود را به خوبی برای اولین دیدار آسیایی‌مان در قطر آماده کنیم.
 
سرمربی فولاد خوزستان در مورد درخواست استقلال مبنی بر تغییر زمان دیدار با فولاد اظهار داشت: از ابتدا هم مخالف نبودیم ولی این را هم گفتم که هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید منافع ما را هم حفظ کند. استقلال هم مانند ما نماینده ایران در آسیا است و همانطور که ما انتظار داریم به تیم فولاد کمک شود، تمایل داریم به این تیم کمک شود. به هر حال سازمان لیگ باید به این موضوع دقت کند تا منافع تیم‌های آسیایی حفظ شود. ما از هم جدا نیستیم و هر همکاری که باشد انجام می‌دهیم، زیرا معتقدم چنین همکاری‌هایی باید باشد تا نمایندگان ما در آسیا موفق شوند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.