دلیلی نداشت وقت‌کشی کنیم

گل‌محمدی : تساوی نفت و فولاد به سود رقبای ما بود تا خودمان

سرمربی تیم نفت تهران معتقد است تساوی تیمش مقابل فولاد بیشتر به سود رقبای آنها تمام شده است تا خودشان.
يکشنبه، 27 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گل‌محمدی : تساوی نفت و فولاد به سود رقبای ما بود تا خودمان

سرمربی تیم نفت تهران معتقد است تساوی تیمش مقابل فولاد بیشتر به سود رقبای آنها تمام شده است تا خودشان.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: نیمه اول این دیدار، نیمه سختی برای ما بود و کمی در حفظ توپ در زمین حریف با مشکل مواجه شدیم. به دنبال نمایش نه چندان خوب ما فولاد ضدحمله‌های خوبی روی دروازه ما انجام داد و در چند صحنه خطرناک ظاهر شد.
 
وی در ادامه افزود: نیمه دوم برای ما نیمه خوبی بود، زیرا توانستیم فولاد را کنترل کنیم و نگذاشتیم حریف به دروازه ما نزدیک شود. همچنین در یکی، دو مورد روی ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم که از این فرصت‌ها بهره لازم را نبردیم. در کل بازی جاندار و خوبی انجام شد و بازیکنان ما دوندگی زیادی داشتند.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: تیم فولاد از تیم‌های خوب لیگ است و مهره‌های خوبی دارد. بازی کردن مقابل فولاد واقعاً سخت است. در نهایت امتیازات بین 2 تیم تقسیم شد و بیش از یک امتیاز به ما نرسید. در کل فکر می‌کنم نتیجه این بازی بیشتر به سود رقبای‌مان بود تا خودمان.
 
گل‌محمدی در مورد اظهارنظر برخی هواداران فولاد مبنی بر ضد فوتبال بازی کردن نفت در نیمه دوم گفت: دلیلی نداشت تیم ما وقت‌کشی کند در نیمه دوم هجومی‌تر بودیم و از بازیکنان خواسته بودم که برای برد وارد میدان شوند. بازی ما مشخص بود و در بسیاری از دقایق موقعیت‌های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم که هواداران فوتبال از روی احساسات این موضوع را بیان کردند.
 
وی همچنین در مورد ادامه بازی‌ها و شرایط تیم‌هایی که در کورس قهرمانی حضور دارند، گفت: بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر می‌شوند و بازی بعدی ما هم با استقلال است و این تیم با یک مساوی و یک پیروزی می‌تواند خود را در صدر جدول حفظ کند. هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود. امیدوارم در 3 بازی آینده نتایج بهتری بگیریم و یکی از 3 تیم آسیایی فصل آینده باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.