مجتبی تقوی : بازی خیلی مهمی را از دست دادیم / از کیفیت فنی تیمم اصلا راضی نبودم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت : بازی خیلی مهمی را از دست دادیم و متاسفانه باید بگویم که از کیفیت فنی تیم خود اصلا راضی نیستم.
يکشنبه، 27 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجتبی تقوی : بازی خیلی مهمی را از دست دادیم / از کیفیت فنی تیمم اصلا راضی نبودم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت : بازی خیلی مهمی را از دست دادیم و متاسفانه باید بگویم که از کیفیت فنی تیم خود اصلا راضی نیستم.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مجتبی تقوی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب آهن و فجر شهید سپاسی اظهار کرد: بازی خیلی مهمی را از دست دادیم و واقعا متاسفم که امروز بازیکنان ما از کیفیت فنی خوبی برخوردار نبودند. البته این شاید به خاطر حساسیت بالای بازی باشد و ما متاسفانه خیلی از دقایق بازی را این گونه از دست دادیم.
 
وی افزود: ما امروز از هجومی‌ترین مهره‌های خود در این بازی استفاده کردیم و برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم اما در کمال تعجب گل بسیار مبتدیانه‌ای دریافت کردیم و فجر توانست از تک موقعیت خود استفاده لازم را ببرد. بیشتر از همه برای هواداران ذوب آهن ناراحتم که امروز غمگین از استادیوم بیرون رفتند. در مسائل فنی من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و با تمام وجود کار می‌کنم حتی یک ماه کامل شده که به تهران نرفتم.
 
تقوی افزود: چیزی که مسلم است آن است که باید صبور باشیم و تا لحظه آخر تلاش کنیم. نباید یکدیگر را به این کار و آن کار متهم کنیم. امروز اصلا مثل بازی قبلی خود ظاهر نشدیم و متاسفانه این اتفاق رخ داد و بازی را واگذار کردیم.
 
تقوی تصریح کرد: ما امروز انواع و اقسام موقعیت‌ها را از دست دادیم و باید با دقت بیشتری کار کنیم. اعتقاد دارم کار خارق‌العاده‌ای را نمی‌توانیم انجام دهیم اما با تمام وجود می‌گویم که امروز ذوب آهن اصلا مثبت بازی نکرد اما من این قول را می‌دهم که در لیگ برتر می‌مانیم و اگر در بازی با سپاهان و همین بازی در برابر فجر تساوی کسب کرده بودیم الان 25 امتیاز داشتیم. در این شرایط نباید یکدیگر را متهم کنیم و باید واقع‌بینانه عمل کنیم. تماشاگران حق دارند که ناراضی باشند چرا که سودی از فوتبال نمی برند.
 
تقوی گفت: شاید مشکلات درون تیمی هم مزید بر علت باشد. ما در این شرایط یاد گرفته‌ایم که نباید یکدیگر را متهم کنیم بلکه باید انسجام درونی خود را حفظ کنیم.
 
وی درباره پژمان قرمزی و فرشید بهادرانی گفت: خیلی‌ها انتقاد می کردند که چرا از پژمان قرمزی از ابتدای بازی استفاده نمی‌کنی اما امروز قرمزی بسیار خوب بازی کرد و نشان داد که بازیکن آینده ‌داری است. بهادرانی نیز امروز به منظور تغییر تاکتیکی که داشتیم از اول به میدان آمد و اصلا نمی‌توانستم بپذیرم که به فجر بازی را واگذار کنیم. فوروارد خارجی ما هنوز ایده‌آل نیست و باید تمرین‌های ویژه‌ای را برای او در نظر بگیریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که بضاعت تیم خود را چگونه تعریف می‌کنید گفت: اول باید ببینیم بضاعت اسم است یا عملکرد. به نظر من بضاعت میزان دوندگی است که بازیکن در زمین انجام می‌دهد. تیم ما درون زمین مشکل دارد.
 
تقوی تصریح کرد: رجب‌زاده به این دلیل امروز بازی نکرد که تازه دو جلسه است به تمرین‌های تیم ما ملحق شده و نمی‌توانست به خوبی بازی کند و اصلا این حرف و حدیث‌ها در مورد رجب‌زاده که چون بازیکن شیرازی بود به بازی نیامد، اصلا صحت ندارد چون رجب‌زاده یک بازیکن اخلاق‌گرا است.
 
در آخر این بازی و بعد از رفتن یگان ویژه از ورزشگاه فولادشهر، ده‌ها نفر از هواداران ذوب آهن به شدت نسبت به عملکرد این تیم اعتراض داشتند و شعارهای زیادی از جمله "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم" را سر دادند به طوری که مسئولان باشگاه ذوب آهن مجبور شدند مجتبی تقوی را از طریق آسانسور کنفرانس خبری به پایین انتقال دهند تا با هواداران روبه‌رو نشود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.