هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا

تداوم صدرنشینی یوونتوس در شب پیروزی ناپولی

در شبی که یوونتوس بر میهمانش کیه‌وو غلبه کرد ناپولی هم ساسولو را از پیش‌رو برداشت.
يکشنبه، 27 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تداوم صدرنشینی یوونتوس در شب پیروزی ناپولی

در شبی که یوونتوس بر میهمانش کیه‌وو غلبه کرد ناپولی هم ساسولو را از پیش‌رو برداشت.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) با انجام 5 دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن تیم‌های یوونتوس، ناپولی، پارما و لیورنو مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
 
در یکی از این دیدارها تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان کیه‌وو ورونا بود که این بازی در پایان به برتری 3 یر یک بانوی پیر انجامید. برای بیانکونری در این دیدار کوادوو آساموآ (17)، کلودیو مارکیزیو (29) و فرناندو یورنته (58 - گل به خودی) گلزنی کردند و تنها گل کیه‌وو را هم مارتین کاکرس (51 - گل به خودی) به ثمر رساند. شاگردان آنتونیو کونته با این برد 63 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول سری A استحکام بخشیدند. کیه‌وو 18 امتیازی هم پس از شکست مقابل یوونتوس تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش به وجود نیامد.
 
ناپولی هم امروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود، ساسولو گذشت. نایب قهرمان فصل‌گذشته سری A در این مسابقه توسط بلریم ژمالی (37) و لورنزو اینسین (56) به گل رسید. شاگردان رافائل بنیتس با این برد 50 امتیازی شدند و فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی رم را به حداقل ممکن رساندند.
 
در سایر دیدارهای برگزارشده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد :
 
آتالانتا صفر - پارما 4
 
کالیاری یک - لیورنو 2
 
جنوا 3 - اودینزه 3

 

در آخرین دیدار از شب سوم هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا تیم فوتبال رم از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه المپیکوی رم پذیرای سامپدوریا است.
 
پرونده این هفته از رقابت‌ها فردا شب (دوشنبه) با انجام دیدار هلاس ورونا - تورینو بسته می‌شود.
 
در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 63، 51 و 50 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.