سرمربی تیم ملی جمعه وارد ایران می‌شود

اوایل هفته آینده؛ جلسه سرنوشت‌ساز کی‌روش با رئیس برای تمدید قرارداد

جلسه سرنوشت‌ساز بین سرمربی تیم ملی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.
دوشنبه، 28 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اوایل هفته آینده؛ جلسه سرنوشت‌ساز کی‌روش با رئیس برای تمدید قرارداد

جلسه سرنوشت‌ساز بین سرمربی تیم ملی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، پس از اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد تیم ملی با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی تا جام جهانی 2018 خبر دادند، به نظر می‌رسد در این خصوص توافقات لازم طرفین به عمل آمده و تنها موارد جزئی برای ماندن کی‌روش در فوتبال ایران باقی مانده است.
 
البته علی کفاشیان در گفت وگویی هفته گذشته از مباحث مالی به عنوان یکی از موارد اختلاف بین فدراسیون با کی‌روش نام برد و از تأمین دستمزد کی‌روش به عنوان یکی از مشکلات اصلی یاد کرد، هرچند که رئیس فدراسیون در خصوص دستیار اول کی‌روش که به طور حتم باید یک ایرانی باشد هم مطالبی را عنوان کرد.
 
این روزها کی‌روش به همراه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله محمدمهدی نبی، دبیر فدراسیون فوتبال برای حضور در کارگاه آموزشی فیفا در برزیل به سر می‌برد و قرار است این گروه جمعه پس از پایان این کارگاه، به کشورمان بازگردند.
 
با بازگشت کی‌روش فاز جدید مذاکرات فدراسیون فوتبال با وی آغاز می‌شود و اوایل هفته آینده و قبل از اعلام لیست جدید نفرات تیم ملی برای دو دیدار با کویت و گینه، کی‌روش در یک سوی میز و مسئولان فدراسیون از جمله علی کفاشیان در سوی دیگر میز خواهند نشست تا در مورد تمدید قرارداد این مربی مطرح و کهنه‌کار به توافق برسند.
 
در نهایت اینکه جلسه سرنوشت‌ساز کی‌روش با فدراسیون فوتبال هفته آینده برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد تکلیف ماندن یا رفتن کی‌روش از فوتبال هم به زودی زود و پس از این جلسه مشخص خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.