هاشم‌زاده در گفتگوی :

کار تیم ملی فوتسال آنقدرها هم ساده نیست / تیم را برای جام‌جهانی 2016 می‌بندیم

مربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است هرچند حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا چندان قدرتمند نیستند ولی در مجموع کار تیم ملی در این رقابت‌ها آنقدرها هم ساده نیست که مردم فکر می‌کنند.
يکشنبه، 4 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کار تیم ملی فوتسال آنقدرها هم ساده نیست / تیم را برای جام‌جهانی 2016 می‌بندیم

مربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است هرچند حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا چندان قدرتمند نیستند ولی در مجموع کار تیم ملی در این رقابت‌ها آنقدرها هم ساده نیست که مردم فکر می‌کنند.
 
به گزارش راسخون، محمد هاشم‌زاده در گفتگو با مهر، درباره همگروهی ایران با اندونزی، چین و استرالیا در مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: شاید شرایط بری تیم ملی در این مسابقات از نظر مردم آسان باشد ولی کارمان آنقدرها هم ساده نیست. هدف ما قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست و از الان به قهرمانی فکر می‌کنیم.
 
وی درباره تیم استرالیا که حریف ناشناخته‌ای است، خاطرنشان کرد: استرالیا از نظر فیزیکی تیم خوبی است ولی از نظر فنی از ما پایین‌تر هستند. در سال 2011 هم با استرالیا بازی کردیم و موفق شدیم با اختلاف این تیم را شکست بدهیم.
 
مربی تیم ملی درباره ضعف این تیم در انجام بازی‌های تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: یک مقدار فشردگی لیگ باعث شد تا نتوانیم اردو و بازی‌های خوب تدارک ببینیم. ضمن اینکه مسابقات جام حذفی هم برگزار می‌شود. قطعا در صورت برپایی اردو، به بازیکنان فشار می‌آمد و حق باشگاه‌ها ضایع می‌شد. در هر صورت، در سال جدید، در صورتی که شرایط تورنمنت ازبکستان خوب باشد، در آن شرکت می‌کنیم.
 
هاشم‌زاده همچنین در خصوص تصمیم خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی برای انتخاب تنها سه بازیکن بالای 28 سال برای جام ملت‌ها، گفت: این چیزی است که در ذهن خسوس است و هنوز قطعی نشده. هدف خسوس این است تا تیم را جوانتر کند و برای مسابقات جام جهانی 2016 ببندد. سرمربی تیم ملی آینده نگری می‌کند ولی اینطور هم نیست که نخواهیم در جام ملت‌ها قهرمان نشویم. ما جوانانی را به جام ملت‌ها می‌بریم که کاملا توانمند هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به انتقادات باشگاه دبیری و وحید شمسایی نسبت به دعوت نشدن بازیکنی از تیم دبیری به تیم ملی، اظهار کرد: یک مربی آن هم در سطح ملی هیچ وقت خصومتی با باشگاه‌ها ندارد. ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها را انتخاب کنیم. ضمن اینکه هنوز لیست جدید تیم ملی اعلام نشده که باشگاه دبیری اعتراض دارد.
 
مربی تیم ملی در پایان با بیان اینکه خسوس کاندلاس اکثر مسابقات لیگ برتر را از طریق سی‌.دی نگاه می‌کند و بازیکنان لیگ را زیر نظر دارد، گفت: بابت اینکه شمسایی گلایه کرده که چرا خسوس به تبریز نمی‌رود باید بگویم باور کنید خسوس هنوز یکبار هم اهواز نرفته است. یا مثلا وی فقط یکبار به اصفهان و مشهد رفته است و اینطور نبوده که بخواهد عمدا بین تیم‌ها تبعیض قائل شود. باز هم می‌گویم مطمئن باشید بهترین‌ها به تیم ملی دعوت خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.