هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگا

شاگردان گواردیولا هانوفر را در هم کوبیدند

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه به سادگی هانوفر را از پیش‌رو برداشت.
دوشنبه، 5 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شاگردان گواردیولا هانوفر را در هم کوبیدند

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه به سادگی هانوفر را از پیش‌رو برداشت.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، پرونده هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (یک‌شنبه) با برگزاری 2 دیدار بسته شد که در آخرین بازی هفته تیم فوتبال هانوفر در خانه خود پذیرای بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود. باواریایی‌ها که تنها تیم بدون شکست فصل جاری بوندس‌لیگا هستند در این بازی نه تنها رکورد شکست‌ناپذیری خود را به عدد 47 رساندند بلکه میزبان‌شان را هم با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبیدند.
 
برای بایرن مونیخ در این دیدار توماس مولر (25 و 59)، تیاگو آلکانتارا (34) و ماریو مانزوکیچ (65) گلزنی کردند تا شاگردان پپ گواردیولا با 62 امتیاز جایگاه‌شان را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا استحکام بخشیده و اختلاف خود با بایرلورکوزن، تیم دوم جدول را به 19 امتیاز افزایش دهند. هانوفر هم با قبول شکست مقابل غول‌های مونیخ با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول 18 تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.
 
پیش از این دیدار هم اینتراخت فرانکفورت در خانه خود مقابل وردربرمن 10 نفره تن به تساوی بدون گل داد. در این بازی فلیکس کروز در دقیقه 34 از ترکیب تیم وردربرمن اخراج شد. با توجه به نتیجه به دست‌آمده اینتراخت فرانکفورت با 22 امتیاز (تفاضل گل 14-) در رده سیزدهم و وردربرمن با  22 امتیاز (تفاضل گل 21-) در مکان چهاردهم جدول رده بندی بوندس‌لیگا جای گرفتند.
 
پس از پایان هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگا تیم فوتبال بایرن مونیخ با 62 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بایرلورکوزن و بورسیا دورتموند به ترتیب با 43 و 42 امتیاز با فاصله نسبتاً زیادی در تعقیب این تیم هستند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.