لیست تیم ملی به زودی اعلام می‌شود

کی‌روش : اطلاعات فوتبالی ضرغامی برایم جالب بود / بعضی از خبرنگاران را می‌توان ترانسفر کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : اطلاعات فوتبالی ضرغامی برایم جالب بود.
دوشنبه، 5 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کی‌روش : اطلاعات فوتبالی ضرغامی برایم جالب بود / بعضی از خبرنگاران را می‌توان ترانسفر کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : اطلاعات فوتبالی ضرغامی برایم جالب بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه فینال فوتسال جام رسانه‌ها در خصوص دیدارش با عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما گفت: از دیدار با رئیس رسانه ملی خوشحالم و دوست دارم مثل گذشته صدا و سیما یار دوازدهم ما باشد و به نظرم فوتبال ما می‌تواند قدرت خودش را نشان دهد اما پشتوانه و کمک می‌خواهد.
 
وی ادامه داد: من از صحبت‌‌هایی که ضرغامی درباره پرتغال زد شگفت‌زده شدم و برایم جالب بود که او اینقدر اوزه‌بیو را خوب می‌شناسد و درباره‌اش صحبت می‌کند. مشخص است که او به فوتبال علاقه دارد و اطلاعات فوتبالی خوبی هم دارد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدارش با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: درباره این جلسه حرف نمی‌زنم و اجازه دهید به موقعش در این باره صحبت خواهم کرد اما باید بگویم که این جلسه درباره موضوعات جاری تیم ملی بود و موضوع خاصی نیست. امیدوارم بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم تا با خیال راحت به کارمان ادامه دهیم.
 
کی‌روش افزود: به زودی لیست تیم ملی اعلام می‌شود و تمرینات تیم ملی را آغاز خواهیم نمود.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که نظاره‌گر دیدار فینال فوتسال جام رسانه‌ها بود، در مورد این مسابقات گفت: به نظرم مسابقات خوبی بود و فکر می‌کنم خبرنگاران فوتسالیست خوبی داریم که می‌توانیم آنها را ترانسفر کنیم! اما به نظرم بعضی از بازیکنان خبرنگار نبودند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.