صادقیان حالا باید مثل درخت پربار باشد

خوردبین : دیگر پست سرپرستی پرسپولیس را دوست ندارم

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری سعید شیرینی و اینکه آیا برای سرپرستی با او صحبتی شده، گفت : در این مورد صحبتی با من نشده هرچند دیگر این پست را دوست ندارم.
سه‌شنبه، 6 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خوردبین : دیگر پست سرپرستی پرسپولیس را دوست ندارم

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری سعید شیرینی و اینکه آیا برای سرپرستی با او صحبتی شده، گفت : در این مورد صحبتی با من نشده هرچند دیگر این پست را دوست ندارم.
 
به گزارش راسخون، محمود خوردبین در گفت‌وگو با تسنیم،‌ در مورد شایعه پرداخت پول توسط مسئولان گذشته باشگاه پرسپولیس به برخی خبرنگاران، گفت: تا روزی که در پرسپولیس بودم چنین مسائلی را نه دیدم و نه شنیدم، رفاقتی برای همدیگر همه کار می‌کردیم ولی پولی رد و بدل نمی‌شد. نمی‌توانم قبول کنم که چنین اتفاقی افتاده باشد، هر چند افرادی کوچک هستند این کارها را انجام می دهند تا معروف شوند. 
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم و تعطیلات یک ماهه لیگ، اظهار داشت: فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برای پرسپولیس خوب باشد و بتوانند در این وضعیت آمادگی بیشتری را کسب کنند.
 
خوردبین تصریح کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند و با توجه به 3 بازی پایانی مدعیان قهرمانی، پرسپولیس به احتمال 70،80 درصد قهرمان لیگ می‌شود.
 
این پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعه دعوت شدن 7 بازیکن سرخپوش به اردوی تیم ملی،‌ تاکید کرد: انتخاب 7 بازیکن از پرسپولیس افتخاری برای باشگاه است. اگر نکونام، جباری و منتظری را هم استقلالی بدانیم آنها هم در تیم ملی 7 بازیکن خواهند داشت.
 
وی در مورد احتمال دعوت پیام صادقیان به اردوی جدید تیم ملی، گفت: صادقیان حالا باید مثل درخت پربار باشد و افتاده‌تر از گذشته رفتار کند. او باید مراقب حرکات و زبان خود باشد چون بازیکن فیکس پرسپولیس و یکی از بازیکنان تیم ملی است. از حالا صادقیان حتی در لباس پوشیدن و مدل موی خود هم باید دقت داشته باشد تا به بازیکن محبوبی تبدیل شود چون پتانسیل‌ محبوب شدن را دارد.
 
خوردبین در واکنش به درگیری لفظی کریمی و مایلی‌کهن با علی دایی، عنوان کرد: به نظر من به خاطر موفقیت پرسپولیس همه باید مواظب باشند تا حرفی نزنند که به پرسپولیس لطمه بزند. کریمی و مخصوصا مایلی‌کهن باید صبورتر باشند و مراقب حرف‌هایشان هم باشند.
 
سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری سعید شیرینی از سرپرستی این تیم و اینکه آیا برای سرپرستی با او صحبتی شده، اظهار داشت: در این مورد صحبتی با من نشده هرچند دیگر این پست را دوست ندارم چون از نظر شخصیت اجتماعی این پست آسیب دیده است و کلاس آن پایین آمده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.