محمدی گزینه خوبی برای حضور در تیم امید است

افاضلی : سرمربی تیم المپیک نباید دستیار کی‌روش شود

مربی موقت تیم المپیک تاکید کرد، سرمربی آینده این تیم نباید دستیار کی‌روش در تیم ملی باشد.
شنبه، 10 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افاضلی : سرمربی تیم المپیک نباید دستیار کی‌روش شود

مربی موقت تیم المپیک تاکید کرد، سرمربی آینده این تیم نباید دستیار کی‌روش در تیم ملی باشد.
 
به گزارش راسخون، هومن افاضلی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد نخستین اردوی تیم المپیک ایران اظهار داشت: قصد داریم در 3 مرحله اردو 80 بازیکن را زیر نظر بگیریم. اردوی اول با 25 بازیکن آغاز شده و تا امروز (شنبه) ادامه دارد. البته مجموعه بازیکنان شناسایی شده 140 نفر است که این 80 نفر به دلیل آنکه شناختی نسبت به آنها نداشتیم در این مرحله دعوت شدند.
 
وی افزود: از تمامی اردوهای خود فیلمبرداری کرده و گزارش تهیه می‌کنیم تا پرونده این بازیکنان  را در اختیار سرمربی جدید تیم المپیک قرار دهیم. اردوی اول ما 3 روزه، دومین اردو 5 روزه و اردوی سوم هم 3 روزه خواهد بود.
 
مربی موقت تیم المپیک خاطرنشان کرد: بازیکنان فعلی که چندان شناخته شده نیستند توسط استعدادیاب‌ها انتخاب شده‌اند در واقع در این اردوها این بازیکنان ارزیابی خواهند شد. این 140 بازیکن تمام ذخیره فوتبال کشور در رده امید هستند و شاید تنها چند بازیکن از قلم افتاده باشند.
 
افاضلی در مورد اینکه آیا واقعاً سرمایه زیر 23 سال فوتبال ایران تنها 40 بازیکن است به تسنیم گفت: این تعداد خوب است، چراکه در سال 2002 برای بازی‌های آسیایی بوسان زمانی که در کنار برانکو به دنبال دعوت بازیکنان بودیم تنها به نام 30 بازیکن رسیدیم.
 
وی در مورد اینکه سرمربی تیم المپیک چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا حضور وینگادا در این تیم قطعی است، تصریح کرد: قرار است تمامی موارد در این زمینه را آیت‌اللهی به عنوان سخنگوی کمیته فنی اعلام کند و از من در این باره چیزی نخواهید شنید.
 
افاضلی در این باره که برای تیم المپیک مربی خارجی بهتر است یا ایرانی، تاکید کرد: فکر می‌کنم مهم‌تر از مشکل ایرانی یا خارجی بودن مربی، بحث همکاری باشگاه‌ها مطرح است. مشکل دیگر که همواره تیم المپیک ایران را رنج داده موضوع خروجی بازیکنان است و در نهایت تعامل کمیته المپیک و فدراسیون که در گذشته همواره به شکل خوبی نبوده و در موفقیت یا ناکامی این تیم تاثیرگذار بوده است.
 
مربی موقت تیم المپیک با اشاره به اینکه سنش برای دستیاری در تیم المپیک بالا رفته است، به تسنیم گفت: کار در این تیم به عنوان دستیار سرمربی جدید را نخواهم پذیرفت و ترجیح می‌دهم با یک تیم باشگاهی کار کنم.
 
وی در مورد گزینه‌های ایرانی هدایت تیم المپیک هم یادآور شد: گزینه‌های ایرانی بسیار خوبی برای هدایت تیم المپیک داریم که شایستگی هدایت این تیم را دارند. وینگادا هم گزینه خوبی است و به هر حال این کمیته فنی فدراسیون و کمیته المپیک هستند که باید در مورد سرمربی جدید به جمع بندی برسند.
 
افاضلی در مورد اینکه گفته شده سرمربی آینده تیم المپیک شاید دستیار کی‌روش در تیم بزرگسالان باشد هم خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان پیشنهاد خوبی نیست و هر مربی باید روی تیم خود تمرکز داشته باشد. به هیچ عنوان کار حرفه‌ای و سنجیده‌ای نیست که سرمربی تیم المپیک دستیار سرمربی تیم ملی باشد.
 
وی در مورد احتمال اعزام بازیکنانی که با اکبر محمدی در تیم جوانان بوده‌اند به بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: نفرات تیم المپیک بازیکنان همان تیم هستند و این 2 تیم تفاوتی ندارند.
 
افاضلی درباره شایعه حضور اکبر محمدی به عنوان دستیار در تیم المپیک هم تاکید کرد: محمدی با این بازیکنان کار کرده و شناخت خوبی از آنان دارند. در 2 رده نیز سرمربی تیم‌های ایران بوده و کاندیدای خوبی برای حضور در این تیم است.
 
مربی موقت تیم المپیک در پایان گفت: یک بازه زمانی را از دست داده‌ایم اما هنوز برای تیم المپیک فرصت وجود دارد و در صورت انتخاب هرچه سریع‌تر سرمربی و برنامه‌ریزی مناسب این تیم می‌تواند در بازی‌های آسیایی اینچئون و انتخابی المپیک 2016 موفق باشد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.