دنبال اعزام کاروانی کیفی به اینچئون هستیم

گودرزی : ارزیابی فدراسیون‌ها بر اساس بررسی‌های علمی باشد

وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت : از تمام فدراسیون‌ها خواسته‌ایم ارزیابی‌های خود را مبتنی بر بررسی‌های علمی و حقیقی اعلام کنند.
يکشنبه، 11 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گودرزی : ارزیابی فدراسیون‌ها بر اساس بررسی‌های علمی باشد

وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت : از تمام فدراسیون‌ها خواسته‌ایم ارزیابی‌های خود را مبتنی بر بررسی‌های علمی و حقیقی اعلام کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت کمیته ملی المپیک،  محمود گودرزی که صبح امروز (یک‌شنبه) در نشست تخصصی ارزیابی برنامه‌های آماده‌سازی فدراسیون دوچرخه‌سواری در کمیته ملی المپیک حضور یافته بود، اظهار داشت: از تمام فدراسیون‌ها به خصوص فدراسیون‌های مدال‌آور خواسته‌ایم که ضمن تلاش برای اجرای بهترین برنامه آماده‌سازی، ارزیابی‌های خود را مبتنی بر بررسی‌های علمی و حقیقی اعلام کنند تا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز بعد از بررسی‌های تخصصی بتوانند جایگاه و چشم اندازی واقعی از وضعیت کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی برای مردم ایجاد کنند.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعزام کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اینچئون است تا بتوانیم با توجه به منابع موجود و بر اساس واقعیت‌ها نتایج کیفی را نیز به دست آوریم.
 
وزیر ورزش و جوانان کشورمان با تاکید بر برپایی اردوهای کیفی و استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود برای آماده‌سازی تیم‌های اعزامی، یادآور شد: منطقی نیست با اعلام پیش‌بینی‌های غیرواقعی و غیرکارشناسی، توقعاتی غیرمعقول ایجاد شود. شک نداشته باشید که با گفتن شرایط موجود و واقعی و صد البته تلاش و پیگیری برای کسب بهترین نتیجه، بازخوردها نیز مثبت و رضایت‌بخش خواهد بود.
 
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی خصوصا بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: چیزی که مردم از ورزشکاران و مجموعه ورزش می‌خواهند، تلاش و کوشش برای کسب نتایجی درخور نام و جایگاه ایران اسلامی است. قطعا همین مردم هم می‌توانند به عنوان بهترین ناظر و کارشناس با بررسی منابع و فعالیت‌های صورت گرفته، اعلام نظر کنند که با توجه به وضعیت موجود نتایج به دست آمده رضایت بخش است یا خیر، لذا باید با توکل بر خدا و برنامه‌ریزی دقیق و منطقی پیش رفت تا بر حسب وظیفه هر آنچه در توان داریم برای موفقیت کاروان اعزامی کشورمان به اینچئون انجام دهیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.