در آستانه برگزاری 2 بازی تیم ملی مقابل کویت و گینه؛

محصص : کی‌روش می‌تواند جوانان تیم ملی را محک بزند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت : بازی ایران برابر کویت و گینه بهترین فرصتی است که می‌توان به جوانان تیم ملی داد تا خودشان را اثبات کنند.
دوشنبه، 12 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محصص : کی‌روش می‌تواند جوانان تیم ملی را محک بزند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت : بازی ایران برابر کویت و گینه بهترین فرصتی است که می‌توان به جوانان تیم ملی داد تا خودشان را اثبات کنند.
 
به گزارش راسخون، مرتضی محصص در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی ایران برابر کویت و گینه گفت: به نظرم چون تیم ملی بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی جام جهانی نداشته، باید به این دو بازی با دید مثبت نگاه کنیم چرا که به آمادگی بازیکنان کمک می‌کند.
 
باید ببینیم کی‌روش از چه سیستم و از چه بازیکنانی استفاده می‌کند، از آنجایی که کویت تیم مطرحی در آسیا نیست و اینکه تیم ملی به جام ملتهای آسیا صعود کرده و نتیجه این دیدار اهمیت زیادی برای تیم ملی ندارد پس بهتر است که با استفاده کردن از بازیکنان جوان آنها را نیز محک زد.
 
وی افزود: گینه هم تیم خوبی است و بازیکنان مطرحی دارد که در لیگهای اروپایی بازی می‌کنند واگر اینکه با تمام قوا برابر ایران ظاهر شود فرصت خوبی است ما نقاط ضعف تیم ملی مشخص شود.
 
وی در خصوص دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی تصریح کرد: مهدی رحمتی از بهترین بازیکنان لیگ ماست ودعوت نشدن وی دلیلی بر بد بودن رحمتی نیست ولی باید حق انتخاب بازیکنان را به سرمربی داد واز و پشتیبانی کرد چرا که کی‌روش باید پاسخگوی نتایج تمی ملی باشد.
 
محصص درباره استعفای سیموئز ونمازی اظهار داشت: نمازی می‌خواهد در آمریکا کار کند وسیموئز هم به دلیل مشکلات خانوادگی از همراهی تیم ملی کناره گیری کرد پس باید به آن‌ها حق داد چرا که باوجود مشکلاتی که داشتند نمی‌توانستند به تیم ملی کمکی کنند.
 
وی درپایان درخصوص جایگزینان نمازی وسیموئز خاطرنشان کرد: با درایتی که از کارلوس کی‌روش سراغ دارم مطمئناً مربیان لایقی را انتخاب می‌کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.