تمرین تیم ملی در هوای ابری

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تدارکاتی با گینه عصر امروز در هوای ابری تهران و در حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سه‌شنبه، 13 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمرین تیم ملی در هوای ابری

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تدارکاتی با گینه عصر امروز در هوای ابری تهران و در حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، این تمرین از ساعت 16 در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با 32 بازیکن آغاز شد و حدود 75 دقیقه هم به طول انجامید.
 
در این تمرین 10 بازیکنی که زمان زیادی در بازی دیروز تیم ملی مقابل کویت به میدان رفته بودند، ریکاوری کردند. آنها عبارت بودند از بنگر، حقیقی، آل‌نعمه، نوروزی، صادقیان، حاج صفی،‌ رحمانی، یعقوب کریمی، ماهینی و جماعتی. این بازیکنان پس از حدود یک ساعت کارشان را به پایان بردند.
 
5 دروازه‌بان تیم ملی هم امروز زیر نظر دن گاسپار برنامه‌های تمرینی متفاوتی را نسبت به روزهای قبل مرور کردند. سایر بازیکنان از اول تمرین ابتدا پاسکاری‌های دو به دو را انجام دادند. به نظر می‌رسید بازیکنان به صورت انتخاب شده روبه‌روی هم این تمرین را دارند.
 
پس از این برنامه کی‌روش آنها را به دو تیم 8 نفری تقسیم کرد. گروه اول که کاور سفید به تن داشتند، عبارت بودند از سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، مهرداد بیت‌آشور، قاسم حدادی‌فر، مجتبی جباری، مسعود شجاعی، اشکان دژآگه و رضا قوچان‌نژاد. 8 بازیکن تیم سبز هم عبارت بودند از: پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، محمدرضا خلعتبری، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی، امیرحسین صادقی و خسرو حیدری.
 
جواد نکونام هم با به تن داشتن پیراهن مشکی به هر دو تیم کمک می‌کرد. این بازیکنان در نیمه‌ای از زمین بازی فوتبال با 6 دروازه گل کوچک که در هر طرف سه دروازه کاشته شده بود را در دستور کارشان قرار دادند.
 
کی‌روش که این تمرین را قبلا هم با بازیکنان کار کرده بود امروز هیچ وقفه‌ای برای دادن دستورات تاکتیکی جدید در این بازی ایجاد نکرد.
 
پس از این تمرین بازیکنان مقابل یکی از دروازه‌ها در پشت محوطه جریمه قرار گرفتند و از جناحین تمرینی را انجام دادن بدین صورت که پس از پاس ترکیبی در کناره زمین، توپ را در شرایط ارسال سانتر قرار داده و با ارسال سانتر چند مهاجمی که به دروازه نزدیک می‌شدند را صاحب موقعیت گلزنی می‌کردند. مهاجمان نیز در برابر دروازه‌بان و یک دفاع باید توپ را به گل تبدیل می‌کردند.
 
پژمان منتظری و سیدجلال حسینی این دو مدافع بودند که جایشان را در هر حرکت تعویض می‌کردند.
 
پس از این تمرین، بازیکنان در نیمه‌ زمین با دروازه‌های گل بزرگ مقابل هم فوتبال بازی کردند. ترکیب گروهی آنها مانند برنامه‌های قبلی بود و دروازه‌بانان تیم ملی جایشان را در این دو تیم عوض می‌کردند.
 
آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت در اردو نیست و هاشم بیگ‌زاده نیز که او هم مصدوم است، روی نیمکت تیم ملی تنها نظاره‌گر کار بازیکنان بود.
 
در دقایق پایانی علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال هم به زمین اصلی ورزشگاه آزادی آمد و دقایقی با کارلوس کی‌روش که به نظر می‌رسید امروز چندان سرحال نیست، صحبت کرد.
 
مربی برزیلی جدید تیم ملی هم در کنار خط عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر گرفته بود.
 
به گزارش ایسنا بلافاصله پس از تمرین تیم فوتبال ایران تیم گینه هم وارد ورزشگاه آزادی شد و پس از آماده شدن از ساعت 17:45 تمرین‌هایش را برای بازی فردا آغاز کرد.
 
عمده تمرین‌های این تیم زیر نور پروژکتورهایی که نیمه روشن بودند، برگزار شد. در تمرین‌های این تیم پاس‌های بلند زیاد به چشم می‌خورد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.