کرانچار در نشست خبری :

فشار زیادی روی الهلال است / مشکلات سپاهان و الهلال زیاد نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت : فشار زیادی برای دیدار با سپاهان روی الهلال است اما این تیم همچنان یک تیم قدرتمند به شمار می‌آید.
سه‌شنبه، 20 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فشار زیادی روی الهلال است / مشکلات سپاهان و الهلال زیاد نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت : فشار زیادی برای دیدار با سپاهان روی الهلال است اما این تیم همچنان یک تیم قدرتمند به شمار می‌آید.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما بعد از دیدار با السد تلاش کردیم که شرایط تیم را بهبود بخشیم و برای حفظ وضعیت خود، به امتیاز این بازی احتیاج داریم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
 
وی با اشاره به مشکلات الهلال در بازی‌های گذشته خود تصریح کرد: تیم الهلال با فشارهایی به این مسابقه قدم گذاشته اما همه می‌انند که این تیم یکی از تیم‌های خوبی آسیا به شمار می‌رفت که قدرت زیادی دارد و باید بگویم روز چهارشنبه یک تیم قوی به مصاف سپاهان می‌آید.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به نتیجه دیدار نخست الهلال و الاهلی خاطرنشان کرد: تیم سپاهان در بازی قبل خود روی یک اتفاق غافلگیرانه امتیاز از دست داد و می‌خواهیم این مساله را در بازی فردا جبران کند.
 
وی در ادامه بیان داشت: با این حال ما با وجود شرایط بازی نخست، عملکرد خوبی در بازی فردا به نمایش می‌گذاریم و با توجه به اینکه با آمادگی به مصاف تیم حریف می‌رویم، به نتیجه امیدوار هستیم.
 
کرانچار در پاسخ به اینکه آیا در بازی‌های آسیایی نیز به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند، یادآور شد: من بازیکنان را به جوان و با تجربه تقسیم نمی‌کنم بلکه ملاک تقسیم‌بندی من، کیفیت بازیکنان بوده و ما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آسیایی خود نیز روند استفاده از بازیکنان جوان را ادامه دهیم.
 
سرمربی سپاهان پیرامون ضعف‌های دو تیم گفت: دو تیم، از تیم‌های خوب به شمار می‌روند و به نظرم نقطه ضعف بزرگی در آنها نیست و فردا دو تیم با کیفیت مقابل یکدیگر بازی می‌کنند.
 
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.