بررسی مسائل مالیاتی باشگاه‌ها با حضور مسئولان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

نشست مشترک مسئولان باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 21 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی مسائل مالیاتی باشگاه‌ها با حضور مسئولان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

نشست مشترک مسئولان باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در نشستی که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم مقام، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رئیس سازمان فوتبال و مسئولان و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد مسائل و مشکلات مالیاتی باشگاه های لیگ برتر و فوتبالیست‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
بهروز منتقمی در ارتباط با این جلسه اظهار داشت: نشست خوبی داشتیم که در جریان آن مسائل مختلفی در حوزه مالیات‌ها مطرح شد. در واقع در این جلسه به بدهی مالیاتی  ورزشکاران و باشگاه‌ها پرداختیم که در 2 حوزه اصلی مورد بحث بو؛ یکی بدهی ورزشکارانی که قراردادهای آنها پرداخت شده است و دیگری بدهی آن دسته از فوتبالیست‌هایی که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.
 
وی افزود: در مجموع نتیجه صحبت‌های مطرح شده در این نشست این بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به پرداخت بدهی های مالیاتی کمک کنند. بر این اساس باشگاه‌ها و ورزشکاران باید نسبت به ارائه مفاصا حساب مالیاتی برای عقد قراردادها اقدام نمایند. باشگاه ها، بازیکنان و مربیان همچنین باید نسبت به تعیین تکلیف مالیات‌های خود و ترتیب پرداخت بدهی‌های مالیاتی اقدام نمایند.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: افراد حاضر در این جلسه اتفاق نظر داشتند که باید در یک همکاری مشترک مشکلات مالیاتی برای همه طرف‌ها حل و فصل شود. همچنین مقرر شد باشگاه پرسپولیس نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و پس از آن ترتیب پرداخت آن اقدام نماید.
 
منتقمی در پایان افزود: هم از طرف ما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای این امر اعلام آمادگی شد و هم مسئولان سازمان امور مالیاتی آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام کردند به شکلی که هم مشکلی برای ورزشکاران و باشگاه‌ها به وجود نیاید و هم بدهی‌های مالیاتی پرداخت شود. در نهایت نیز مقرر شد مطالب مطرح شده در این نشست در جلسه بعدی مورد بحث و بررسی بیشتری قرار بگیرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.