ذوالفقار‌نسب :‌ باید کی‌روش را حفظ کنیم

کارشناس فوتبال درباره هم‌گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت : تیم ایران باید در این رقابت‌ها هوشیاری لازم را داشته باشد زیرا تیم‌های عربی در صورت امکان حتما برای صعود به یکدیگر کمک می‌کنند.
جمعه، 15 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ذوالفقار‌نسب :‌ باید کی‌روش را حفظ کنیم

کارشناس فوتبال درباره هم‌گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت : تیم ایران باید در این رقابت‌ها هوشیاری لازم را داشته باشد زیرا تیم‌های عربی در صورت امکان حتما برای صعود به یکدیگر کمک می‌کنند.
 
به گزارش راسخون، بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور تیم‌های امارات، بحرین و قطر در گروه ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: هم‌گروه‌های تیم ملی ایران تیم‌هایی هستند که سال‌ها با آن‌ها در ارتباط هستیم و شناخت کافی و متقابل از یکدیگر داریم و در بیشتر مواقع هم تیم ایران برنده بازی‌های رودررو بوده است. با اینکه بحرین و قطر در سال‌های اخیر مزاحمت‌هایی را برای تیم ما ایجاد کرده‌اند اما اگر در این جام از شرایط خوبی برخوردار باشیم قاعدتا با مشکلی روبه‌رو نخواهیم بود.
 
او درباره اتلاف وقت و جنگ روانی تیم‌های عربی گفت:‌ به دلیل این ویژگی تیم‌های عربی، ایران مشکلاتی را در مواجه با چنین تیم‌هایی داشته است اما اگر بازیکنان تمرکز و برنامه لازم را برای بازی‌ها داشته باشند می توانیم این مشکل را برطرف کنیم. تنها نگرانی این است که اگر شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم‌های عربی به کمک یکدیگر احتیاج داشته باشند (تبانی)، قطعا این کار را به راحتی انجام می‌دهند و برای جلوگیری از این مساله ما باید هوشیار باشیم تا وضعیت به این جا نرسد. به هرحال رقابت ورزشی سختی و مشکلاتی را به همراه دارد که برای رسیدن به هدف باید آن‌ها را تحمل کرد.
 
کارشناس فوتبال درباره میزان شانس ایران برای قهرمانی در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم ملی ما هر زمانی که تمرکز لازم را برای شرکت در مسابقات داشته، توانسته نتایج خوبی را به دست آورد. امیدوارم نتایج ایران در جام جهانی هم به گونه‌ای رقم بخورد که تاثیر خوبی در جام ملت‌های آسیا برای ما داشته باشد.
 
بیژن ذوالفقارنسب درباره تمدید قرارداد کی‌روش و حضور او در راس کادر فنی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: ما باید براساس برنامه خودمان عمل کنیم و مصلحت نیست که در این‌باره وارد جنگ روانی بشویم و باید این مساله را مدیریت کنیم. به عقیده من فدراسیون باید اتاق فکری تشکیل دهد تا برنامه‌های لازم را انجام دهند اما طبق ضوابط و نیازها به نظرم اگر کی‌روش حفظ شود بهتر است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.