تزارها به دنبال جبران ناکامی؛

روسها همچنان مقهور قهرمانی آزادکاران ایران در جام جهانی

بعد از قهرمانی و هت تریک تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی 2014 آمریکا، واکنش اهالی کشتی روسیه به شکست در فینال و از دست دادن جام قهرمانی ادامه دارد.
جمعه، 15 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روسها همچنان مقهور قهرمانی آزادکاران ایران در جام جهانی

بعد از قهرمانی و هت تریک تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی 2014 آمریکا، واکنش اهالی کشتی روسیه به شکست در فینال و از دست دادن جام قهرمانی ادامه دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، تیم ملی کشتی آزاد ایران در واپسین روزهای سال گذشته موفق شد با درخشش خیره کننده ای در رقابتهای جام جهانی 2014 آمریکا ضمن شکست تیم های قدرتمند آمریکا و روسیه،‌جام قهرمانی را برای سومین سال پیاپی بالای سر ببرد.
 
این در حالی بود که تیم آمریکا از یک سو به عنوان میزبان،‌حساب ویژه ای برای کسب قهرمانی باز کرده بود و روسها نیز از سویی دیگر بعد از دو سال ناکامی به دنبال غلبه بر ایران و پس گرفتن جام قهرمانی بودند.
 
به هر حال، این اتفاق رخ نداد و ایران توانست با شکست روسیه در فینال و قهرمانی و هت تریک در جام جهانی 2014 آمریکا، جام را در خانه نگه دارد. شکست روسها تا حدی برای آنها سنگین تمام شد که اهالی کشتی این کشور همچنان مقهور توان بالای تیم ایران هستند و به اظهار نظرهای خود ادامه می دهند.
 
در همین راستا می توان به اظهارات اخیر میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه اشاره کرد که با توجه به کسب نایب قهرمانی در جام جهانی آمریکا اعلام کرده می توانستند در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد نتیجه بهتری کسب کنند.
 
وی ادامه داد: ما در حال حاضر در حال آماده سازی برای المپیک 2016 برزیل هستیم و باید یک تیم قوی را برای این رقابتها آماده کنیم.در مسابقاتی مانند جام جهانی کشتی گیران به دنبال این هستند تا خود را نشان دهند و ما در مرحله انتخاب یک تیم قدرتمند برای المپیک برزیل هستیم.
 
مامیاشویلی همچنین معتقد است کسب مقام دوم در رقابتهای جام جهانی آمریکا با توجه به حضور تیمهایی نظیر ایران، آمریکا و گرجستان چندان هم بد نیست.
 
از سویی دیگر ماگومد گوسینوف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه که همچنان در بهت شکست برابر ایران است به تازگی اظهار کرده روسها امیدوارند سال آینده قهرمان جام جهانی شوند.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه اظهار داشت: امسال به فاصله کوتاهی از جام جهانی، رقابتهای قهرمانی اروپا را پیش رو داشتیم و به همین دلیل نتوانستیم با تمام قدرت به لس آنجلس بیاییم.
 
وی ادامه داد: در دیدار فینال جام جهانی مقابل ایران فقط لبدوف و قاضی ماگموداف در حد انتظار ظاهر شدند و لبدوف نشان داد می توانیم در مسابقات مهمتر نیز به وی اعتماد کنیم. البته ما قصد داشتیم در رقابتهای قهرمانی اروپا هم از لبدوف استفاده کنیم، اما به دلیل مصدومیت این امر میسر نشد.
 
گوسینوف تصریح کرد: در جام جهانی 2014 لس آنجلس، تیمهای آمریکا، اوکراین و کشورهای آسیایی با ترکیب اصلی خود به میدان آمده بودند که این مساله کار را برای ما سخت کرده بود.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه همچنان اظهار امیدواری کرد سال آینده بتوانند جام قهرمانی را به دست آورند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.