مهم نیست دیگران چه می‌گویند خدا از ما راضی باشد

تارتار : بازیکنانم کم انگیزه بودند / فاصله ۲ تیم این تعداد گل نبود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت : بازیکنانم در دیدار مقابل نفت به علت اینکه خطری آنها را تهدید نمی‌کرد کم انگیزه بودند.
يکشنبه، 17 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تارتار : بازیکنانم کم انگیزه بودند / فاصله ۲ تیم این تعداد گل نبود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت : بازیکنانم در دیدار مقابل نفت به علت اینکه خطری آنها را تهدید نمی‌کرد کم انگیزه بودند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، مهدی تارتار پس از شکست 4 بر یک گسترش فولاد مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما در طول هفته خیلی با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و سعی کردیم که انگیزه لازم را برای این دیدار به آنها بدهیم. نمی‌خواهم بگویم که بازیکنانم بی‌انگیزه بودند اما چند بازیکن به علت اینکه بازی‌های پایانی فصل است و تیم را هیچ خطری تهدید نمی‌کند یک مقدار کم انگیزه بودند نه بی‌انگیزه.
 
وی ادامه داد: نفت بازی خوبی مقابل ما انجام داد اما فاصله ۲ تیم این تعداد گل نبود.  فکر می‌کنم اگر موقعیتی که در اوایل بازی به دست آوردیم تبدیل به گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد. نفت در ضدحملات خوب عمل می‌کند. آنها زود به گل رسیدند و کاری کردند که برنامه تیمی ما به هم ریخت.
 
وی در مورد اینکه آیا علت اصلی این شکست بی‌انگیزگی بازیکنان بوده، تصریح کرد: نفت تیمی است که نتایج خوبی کسب کرده. فقط به خاطر بی‌انگیزگی بازیکنان ما نبوده که این نتیجه رقم خورد. آنها روند خوبی در این فصل داشتند البته امروز  هم روز خوب ما نبود. بازیکنان‌مان از جناحین دچار اشتباهاتی شدند که لطمه خوردیم.
 
سرمربی گسترش در مورد اینکه احتمال دارد برخی این نتیجه را به تبانی ارتباط دهند، گفت: این موضوع بین ما و خدای خودمان است، دیگران هر چه می‌خواهند بگویند مهم این است که خدا باید از عملکردمان راضی باشد.
 
تارتار در مورد اینکه هفته پایانی باید به مصاف تیم فولاد برود  که آنها هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند، تصریح کرد متأسفانه دو بازی پایانی ما مقابل تیم‌هایی است که به شدت به 3 امتیاز نیاز دارند. هم نفت و هم فولاد به دنبال کسب حداکثر امتیاز بودند. کار دشواری داریم اما باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در هفته پایانی اعاده حیثیت کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا در دیدار پایانی هم بی‌انگیزگی بازیکنانش اذیت خواهد کرد یا خیر، تصیرح کرد: امیدوارم این شکست درسی باشد برای من و بازیکنانم تا در هفته آینده با قدرت ظاهر شویم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.