برنامه کامل لیگ چهاردهم را مشخص می‌کنیم

تاج : ای‌کاش هواداران در ورزشگاه بودند / ضعف‌ها را می‌پوشانیم

رئیس سازمان لیگ گفت : حضور هواداران در ورزشگاه به برگزاری جشن جلوه ویژه‌ای می‌داد.
شنبه، 23 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاج : ای‌کاش هواداران در ورزشگاه بودند / ضعف‌ها را می‌پوشانیم

رئیس سازمان لیگ گفت : حضور هواداران در ورزشگاه به برگزاری جشن جلوه ویژه‌ای می‌داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، مهدی تاج پس از قهرمانی فولاد در سیزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: ای کاش هواداران در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند و در کنار آنها جشن قهرمانی برپا می‌شد که قطعا جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کرد. اگر این بازی در اهواز بود و یا تراکتورسازی یکی از مدعیان بود مطمئنا ورزشگاه پر می‌شد و آتش‌بازی جلوه بهتری پیدا می‌کرد. به هر حال لیگ برتر به پایان رسید و تکلیف قهرمان و نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد ما فصل آینده 3+یک سهمیه داریم که امیدوارم تیم‌های ما بتوانند موفق باشند.
 
رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برای لیگ چهاردهم باید از هم‌اکنون شرایط را مهیا کنیم تا ضعف‌های لیگ امسال را نداشته باشد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هرچه زودتر برنامه رقابت‌ها مشخص شود.
 
تاج در مورد اینکه لیگ سیزدهم چه ضعف‌هایی داشت گفت: یکی از ضعف‌هایی که در لیگ نمایان است این است که برنامه رقابت‌ها به صورت کامل ارائه نمی‌شود نمی‌توان برنامه را چند هفته یکبار ارائه داد تیم‌ها به دنبال برنامه ریزی هستند و تلاش می‌کنیم برنامه کامل رقابت‌ها را مشخص کنیم.
 
وی یادآور شد: در کنار این موضوع با تیم‌ملی هم تعامل داریم از اینکه تیم‌ملی مان راهی جام جهانی شد راضی هستیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم در مسابقات جام جهانی انجام خواهیم داد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.