فرکی : خوشحالم کی‌روش اجازه حضور ملی‌پوشان را داد / امیدوارم سفر به عربستان زیارتی باشد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : از اینکه کارلوس کی‌روش اجازه داد ملی‌پوشان به اردو اضافه شوند خوشحال هستم.
سه‌شنبه، 26 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرکی : خوشحالم کی‌روش اجازه حضور ملی‌پوشان را داد / امیدوارم سفر به عربستان زیارتی باشد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : از اینکه کارلوس کی‌روش اجازه داد ملی‌پوشان به اردو اضافه شوند خوشحال هستم.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل الجیش قطر، گفت: فردا پنجمین بازی خود را برگزار می‌کنیم خوشحالیم که در چهار بازی قبل نتایج مقبولی برای ایران و خوزستان گرفتیم فولاد خوزستان برای صعود به دور بعدی تقریبا مشکلی ندارد. ما در صورت پیروزی مقابل الجیش صدرنشین گروه می‌شویم. مطمئن هستم حریف ما با همین انگیزه برای نباختن مقابل ما صف‌ارایی می‌کند.
 
وی افزود: ما میزبان هستیم و با کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران انگیزه بهتری نسبت به حریفمان داریم. البته بازیکنان ما بسیار خسته هستند. اعتقاد دارم که فولادی ها در ایام سخت فوتبال همیشه برتر هستند. به عنوان عضوی از فوتبال خوزستان از هواداران و تماشاگران خوزستانی دعوت می‌کنم به ورزشگاه غدیر بیایند تا اینبار جشن صعودمان را با یکدیگر بگیریم. امیدوارم سفر فولاد خوزستان به عربستان یک سفر سیاحتی زیارتی و در مرحله بعدی فوتبالی باشد.
 
فرکی در مورد میزان شناختش از الجیش گفت: شناخت کاملی از این تیم داریم. همانطور که آن تیم موفق شد در قطر نایب قهرمان شود ما هم قهرمان فوتبال ایران هستیم. این دیدار در حقیقت دیدار قهرمان ایران و نایب قهرمان قطر است. خوشحالم که سرمربی تیم ملی ایران اجازه داد ملی‌پوشان در کنار دیگر بازیکنان فولاد خوزستان قرار بگیرند در مقابل الجیش تلاش می‌کنیم ضمن رفع ضعف‌های تیم خودمان از نقاط ضعف حریف بهترین استفاده را کنیم. امیدوارم در این دیدار مشکل گلزنی تیم برطرف و مهاجمان فولاد خوزستان قدر فرصت‌ها را بدانند.
 
فرکی در مورد انتظارش از هواداران، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم انتظارم را از هواداران کم کنم. این هوادار همیشه به صورت خودجوش تیمشان را تشویق می کنند و امیدوارم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.