مروری بر فیلم های سینمایی جدید 2019

یکی از معضلاتی که معمولا با آن مواجه هستیم، انتخاب فیلم و سریال است.ما در این مقاله سعی کردیم این مشکلات را با پیشنهاد فیلم های جدید برای شما عزیزان حل کنیم. شما می‌توانید با مطالعه این مطلب فیلم های برتر ۲۰۱۹ را مشاهده نمایید و اطلاعات مربوط به آنها و همچنین تاریخ اکران این عناوین را مشاهده نمایید.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مروری بر فیلم های سینمایی جدید 2019

جدیدترین فیلم های سینمایی 2019

در معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 اول از همه به سراغ طرفداران فیلم های هالیوود می رویم. یکی از جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 فیلم روزی روزگاری در هالیوود است.
 
روزی روزگاری در هالیوود Once Upon a Time in Hollywood
یک بازیگر تلویزیونی ناموفق که تلاش می کند با شیرین کاری دوباره به شهرت و موفقیت در صنعت فیلم برسد.

این فیلم در طول سال های آخر عصر طلایی هالیوود در سال 1969 لس آنجلس است و چهرهایی مثل براد پیت و لئوناردو دیکاپریو نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده دارند.
 
کارگردان
Quentin Tarantino

نویسنده
Quentin Tarantino

آشپزخانه The Kitchen
یکی از جذاب ترین فیلم های اقتباسی در بین جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 فیلم آشپزخانه است. این فیلم از کتاب های مصور اولی مسترز و مینگ دویل اقتباس شده است.

حضور بازیگرانی چون ؛ Melissa McCarthy، Tiffany Haddish و ستاره داستان طنز Elizabeth Moss، با کمک سندیکای جرم و جنایت سازمان یافته شوهران خود در ایرلند، از Hitman Domhnall Gleeson این فیلم را تبدیل به یک اثر شاخص کرده است.

آنطورکه اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی سازنده این فیلم مشخص می کند، قرار است این فیلم در بیستم سپتامپر سال 2019 روی پرده سینما برود .
 
جوکر Joker
در معرفی فیلم دیگر از سری جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 به معرفی فیلم جوکر می پردازیم. فیلمی که طرفداران زیادی را در انتظار خود گذاشته است.

شخصیت منفی مجموعه فیلم‌ های بتمن یعنی جوکر این بار در یک فیلم مستقل ظاهر می‌شود که نام خود را بر آن دارد.

فیلم جوکر (با هنرنمایی خواکین فینیکس در نقش جوکر) یکی از برترین فیلم های سال 2019 که افراد زیادی منتظر دیدن آن هستند.

آنطور که از اخبار سینمایی مشخص است استقبال خوبی از گریم فیلم جوکر نشده است و طرفداران خود را نتوانسته راضی کند. اما بهرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم این بار تاد فیلیپس، این کارگردان موفق چه کرده است!
 
یک روز زیبا در محله A Beautiful Day In The Neighborhood
یکی از جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 فیلم یک روز زیبا در محله است. Marielle Heller (ماریل هلرز ، کارگردان موفق فیلم خاطرات یک دختر نوجوان) توانسته یک اثر ملودرام و زیبا خلق کند.

در پشت این داستان از جنس مخالف تام یونود (متیو ریش) است که موافقت کرده است که یک قطعه برای Esquire در مورد فرد راجرز، ستاره نمایش محله های معروف کودکان آقای راجرز را بنویسد.

داستان اصلی جایی شروع می شود که همه او را پیدا می کند در طی این برخورد با یک مرد واقعا دوست داشتنی، ویژگی های شخصیتی به آرامی درهم ریختند که مردم چیزی جز چیزهای خوب در زندگی واقعی ندارند.
 
چیزی که مردان می‌خواهند What Men Want
در بین جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 یک فیلم خاص و شاید فمینیستی به دیده می شود به نام «چیزی که مردان می خواهند» .

فیلم چیزی که مردان می‌خواهند در هشتم فوریه امسال اکران خواهد شد و داستان زنی را روایت می‌کند (تاراج پی.هنسون) که می‌تواند فکر مردان را بخواند.

او از این توانایی برای پیشرفت کاری استفاده می‌کند و ماجراهای جالبی را به وجود می‌آورد. تریسی مورگان، پیت دیویدسون و شکیل اونیل از بازیگران این فیلم هستند.
 
ما US
بعد از موفقیت GET out (برو بیرون) که در سال 2017 میلادی با اکران موفقیت آمیز روبه رو شد، جوردن پیل تصمیم گرفت فیلم دیگری با مضمون و پلات مشابهی بسازد که در معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 قرار می گیرد.

فیلم ما که با هنرنمایی لوپیتا نیونگو، وینستون دوک و الیزابت ماس در ماه مارس امسال اکران خواهد شد داستان خانواده‌ ای را روایت می‌ کند که در خانه ساحلی خود زندگی می‌ کنند اما با مهمانان ناخوانده‌ ای روبرو می‌ شوند که حوادث ترسناکی را برایشان رقم می‌ زند.
 
مرد چند بُعدی Gemini Man
بدون شک در بین جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 فیلم مرد جوانی با بازی یکی از محبوب ترین چهره های سینمایی ویل اسمیت است.

در این فیلم یک تئوری بنیادین در مورد چند وجهی بودن انسان بیان می شود با این عنوان که اگر چند ویل اسمیت باشد، زندگی چطور است؟

یعنی اگر به جای یک شخصیت ویل اسمیت خوب، ما یک شخصیت ویل اسمیت بد، بدتر و شرور داشته باشیم، این سه شخصیت چطور می توانند با هم تعامل داشته باشند؟

این فیلم قرار است تا پایان ماه اکتبر برای علاقمندان به نمایش عمومی دربیاید اگر بتوانند جلوه های ویژه آن را که همانطور می دانید در مردان سیاه پوش هم از آن جلوه های ویژه ای جذاب بود، به پایان بندی خوبی برسند.
 
کاپیتال مارول Captain Marvel
یکی از جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 فیلم کاپیتان مارول است. داستان کاپیتان مارول در میانه دهه 1990 و حول محور شخصیت کارول دانورز یعنی کاپیتان مارول (با هنرنمایی بری لارسون) روایت می‌ شود.

او یک عضو از نیروی هوایی ارتش آمریکا است که نبردی را علیه اسکرال‌ ها رهبری می‌ کند. جود لا، سموئل ال جکسون و آنت بنینگ از بازیگران این فیلم هستند که در هشتم مارس امسال اکران خواهد شد.
 
علاالدین Aladdin
در بین جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 جایگاه دیزنی ویژه است. یکی از فیلم های کمپانی دیزنی، انیمیشن علاالدین محصول 1975 یکی از آثار موفق و ماندگاری که همه با آن خاطره دارند.

این بار ویل اسمیت با فیلم سینمایی علاالدین نقش متفاوتی را به نمایش می گذارد. این فیلم بعد از استقبال انیشمین جذاب علاالدین بدون شک مورد استقبال قرار می گیرد.

برای همین این استودیو تصمیم به بازسازی این اثر موزیکال و این بار با بازیگران واقعی گرفته باشند. فیلم علاالدین در 24 می امسال اکران خواهد شد و ویل اسمیت، نائومی اسکات و مینا مسعود از بازیگران آن هستند.
 
جنگ ستارگان قسمت IX Star Wars Episode IX
در سال 2019 و معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی سال نام جنگ ستارگان قسمت نهم دیده می شود. بعد از اینکه هشت قسمت فیلم جنگ ستارگان با استقبال خوب مخاطبین خود همراه بوده ، قسمت نهم نیز در راه است.

درجنگ ستارگان قسمت نهم ، این موضوعات پی گیری می شوند. آیا والدین Rey بیشتر از فقط “junkers” هستند؟ آیا فین و رز دارای یک داستان عاشقانه هستند؟ آیا پو از اشتباهات تصمیم گیری مدرن خود درس می گیرد؟ آیا کیلو رن با سمت نورش تماس می گیرد؟

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در دست نیست اما کارگردانی جی.جی آبرامز می‌تواند تضمین کننده این باشد که قسمت نهم جنگ ستارگان در رده برترین فیلم‌ های 2019 قرار خواهد گرفت.
 
ترمیناتور 6 Terminator 6
یکی از فیلم های جذاب و از سری جدیدترین فیلم های سال 2019 فیلم ترمیناتور است.

یک فیلم دیگر از سری ترمیناتور و دوباره هیجان علاقمندان به این سری فیلم‌ها! اگرچه قسمت‌ های قبلی این مجموعه چندان جالب و موفق نبودند اما به نظر می‌ رسد امید ما برای تکرار موفقیت فیلم‌ های اول، از بین نخواهد رفت.

در ترمیناتور 6 لیندا همیلتون دوباره در نقش سارا کانر ظاهر خواهد شد و آرنولد شوارتزنگر نیز در فیلم حضور خواهد داشت.
 
جان ویک3 : پارابلوم John Wick 3: Parabellum
تا کنون جان ویک توانسته طرفدارن خود را به خوبی قانع کند. و یک خبر خوب برای علاقمندان فیلم های اکشن این است که جان ویک 3 در راه است.

جان ویک 3 در سال 2019 اکران خواهد شد. علاوه بر کیانو ریوز ایان مک شین، رابی رز و لارنس فیشبرن نیز در فیلم جدید جان ویک هنرنمایی خواهند کرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.