آموزش دریافت شماره شبا بانک پاسارگاد

شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار «شبا» نامیده می‌شود، شماره‌ای است 24 رقمی که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی ایران مشخص می‌کند.آشنایان و طرف‌های تجاری شما با استفاده از «شبا» می‌توانند بدون نیاز به ذکر نام بانک، نام یا کد شعبه، نوع حساب و اطلاعات نظیر آن، بصورت الکترونیکی وجه برایتان حواله کنند.
دوشنبه، 3 آبان 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آموزش دریافت شماره شبا بانک پاسارگاد

نحوه دریافت شماره شبا

بانک پاسارگاد ایران از جمله دیگر بانک هایی است که در ادامه بحث چگونگی دریافت شماره شبا در بانک های مختلف، به سراغ آن رفته و این بار نحوه دریافت شماره شبا در این بانک را بررسی می نماییم. همانطور که اشاره شد، دریافت شماره شبا در بانک های مختلف کشور تقریبا به یک صورت بوده و از طریق وب سایت رسمی بانک مربوطه قابل انجام است.

با این حساب برای دریافت شماره شبا نیازی به مراجعه به بانک نبوده و می توان از طریق ورود به وب سایت رسمی بانک، اقدام به انجام این کار نمود. ما در اینجا نحوه دریافت این شماره را در برخی از بانک های معروفتر در ایران آموزش خواهیم داد و سپس چگونگی دریافت شماره شبا را در باقی بانک ها ارائه خواهیم داد.

به طور کلی برای دریافت شماره شبا از هر بانکی، ابتدا باید به وب سایت رسمی بانک مربوطه مراجعه کنید.

سپس در بخش خدمات یا خدمات الکترونیکی، به دنبال گزینه دریافت شناسه شبا گشته و در صورتی که آن را یافتیم روی آن کلیک می کنیم.

در بخش بعدی چند گزینه برای شما به نمایش درخواهد آمد که یکی از آن ها تبدیل شماره حساب معمولی به شماره شبا می باشد.

در این بخش، شماره حساب بانکی خود را در باکس مربوطه وارد کرده و سپس گزینه دریافت شماره شبا را انتخاب می کنیم.

پس از چند لحظه شماره شبا حساب بانکی شما نمایش داده خواهد شد که از آن پس می توانید از این شماره برای امور مالی و بانکی خود نیز استفاده نمایید.
 

دریافت شماره شبا بانک پاسارگاد

ابتدا به وب سایت رسمی بانک پاسارگاد به آدرس bpi.ir مراجعه کنید.

در مرحله بعدی ابتدا از طریق منوی بالای صفحه، تب خدمات بانکی را انتخاب کنید و سپس از بخش محاسبات گزینه محاسبه شماره حساب ایران (شبا) را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، از شما خواسته می شود تا شماره حساب بانک پاسارگاد خود را در بخش تبدیل شماره حساب به شماره شبا، وارد کنید.

پس از وارد کردن شماره حساب بانکی خود، عبارت امنیتی نمایش داده شده در بخش کنترل امنیتی را در کادر مربوطه در زیر آن وارد کنید و سپس گزینه محاسبه را انتخاب نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواذه


مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.