چگونگی نقد کردن درآمد به دست آمده از روبیکا

در این مقاله قصد داریم مطالبی در رابطه با کسب درآمد و نقد کردن آن در روبیکا بیان کنیم. اگر از علاقمندان به این موضوع هستید، همراه ما باشید.
پنجشنبه، 17 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
چگونگی نقد کردن درآمد به دست آمده از روبیکا
برخلاف اپلیکیشن‌های خارجی درآمد زایی از روبیکا محدودیت‌های پهنای باند و مشکلات دسترسی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. بنابراین برای برداشت پول نیز دچار مشکلات معمول سایت‌های خارجی نخواهید شد. به همین دلیل است که اپلیکشن‌های ایرانی در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌ است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد در روبیکا هستید و دوست دارید در رابطه با نقد کردن درآمد کسب شده هم اطلاعات کسب کنید، همراه ما بمانید.


روش‌ های کسب درآمد از روبیکا

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد از روبیکا در این برنامه در نظر گرفته شده ‌است. با توجه به این که روبیکا برنامه ‌ای است که بخش‌های متفاوتی را پوشش می‌دهد، کار درآمدزایی برای کاربران نیز راحت ‌تر شده‌ است. به طور کلی درآمدزایی از روبیکا به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

کسب درآمد با انجام بازی
یکی از بهترین و ساده ‌ترین راه‌های کسب درآمد از روبیکا انجام بازی است. این راه کسب درآمد علاوه بر ساده بودن، برای کاربران جذاب و سرگرم کننده نیز هست. بازی‌های زیادی در روبیکا وجود دارد که می‌توانید انجام دهید ولی چند بازی وجود دارد که از طریق آن قادر خواهید بود درآمد کسب کنید. بازی‌های این چنینی را می‌توانید از طریق بخش (بازی کن، جایزه ببر) پیدا کنید.
اگر بتوانید در طول یک روز جز نفرات برتر این بازی‌ها باشید، مقدار معینی بین سه نفر اول بازی تقسیم می‌شود. به این ترتیب قادر خواهید بود تا روزانه مقداری درآمد کسب کنید. سوالات در بازی‌های پولی زیاد سخت نیست، به خصوص پس از مدتی انجام بازی برای شما تکراری خواهد شد. این طریقه کسب درآمد در روبیکا برای نوجوانان نیز مناسب است.

کسب درآمد با عضویت در کانال‌های آموزشی
کانال‌های زیادی در روبیکا وجود دارد که بیشتر آن ها محتواهای آموزشی و یادگیری دارند. در این میان تعداد زیادی کانال نیز وجود دارد که به روش‌های کسب درآمد اختصاص دارند. اگر بتوانید این کانال‌ها را پیدا کنید، می‌توانید از تجربیات توضیح داده شده در آن ها استفاده کنید و به درآمد برسید. علاوه بر این این کانال‌ها معمولا به روش‌های کسب درآمد دلاری نیز می ‌پردازند که بسیار پرطرفدار است.

کسب درآمد از طریق تولید محتوا
یکی از مهم ‌ترین و کاربردی‌ ترین روش‌های کسب درآمد از روبیکا مربوط به تولید محتوا است. اگر قصد جدی برای تولید محتوا دارید، این بخش از روبیکا را از دست ندهید. بنابراین اگر در زمینه خاصی تبحر دارید و یا توانایی خاصی دارید که حدس می‌ زنید برای مخاطب جذاب باشد، از آن استفاده کنید. می‌ توانید با استفاده از فیلم، عکس، نوشته و… مخاطبان را جذب کنید و به درآمدزایی برسید.

کسب درآمد با ساخت پیج
روبیکا همانطور که گفتیم یک ابربرنامه با بخش‌های کاربردی متفاوت است. یکی از این بخش‌ها یک شبکه اجتماعی عکس و فیلم محور است. بنابراین با ساخت یک پیچ در روبیکا و انتشار عکس و فیلم قادر خواهید بود تا دنبال کننده و بیننده زیادی برای خود فراهم کنید. بخش بعدی نیز بسیار ساده است. هر چه بیننده و دنبال کننده بیشتری داشته باشید، به درآمد بیشتری نیز خواهید رسید. اگر در این قسمت از روبیکا با ویدیویی برخورد کردید و قصد دانلود آن را داشتید می توانید به صفحه دانلود فیلم از روبیکا بروید.

کسب درآمد از روبیکا با ایجاد کانال
روبیکا کانال‌های زیادی دارد که هرکدام در مورد یک موضوع خاصی اطلاع رسانی می‌ کنند. شما با ساخت یک کانال در روبیکا نیز می ‌توانید دنبال کننده و بیننده برای خود جذب کنید. نحوه درآمدزایی از طریق کانال در روبیکا وابسته به تعداد بیننده و دانلود محتواهایی است که در کانال خود قرار می‌دهید. علاوه بر این کانال‌های روبیکا بستر مناسبی برای تبلیغات محصولات دیگران نیز هست.

کسب درآمد از روبیکا با افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ همان همکاری در فروش است که عامل کسب درآمد از روبیکا نیز هست. می ‌توانید با استفاده از کانال روبیکا و یا صفحه روبینو خود محصولات دیگران را برای فروش بگذارید و در ازای هر فروش کمسیون دریافت کنید. این روش مزایای بسیاری دارد. نیازی به حضور فیزیکی شما و صرف هزینه نیست. شما تنها یک واسطه برای فروش هستید. بنابراین در صورت عدم فروش ضرری برای شما در پی نخواهد داشت. از سوی دیگر لازم نیست که سرمایه خود را روی یک موضوع خاص متمرکز کنید.


نقد کردن درآمد روبیکا

اولین کاری که برای نقد کردن درآمدتان از روبیکا باید انجام دهید احراز هویت است که در ادامه به چگونگی انجام آن و در نهایت نقد کردن درآمد روبیکا می پردازیم.
با زدن پروفایل کانال می توانید به قسمت داشبورد کسب درآمد دسترسی داشته باشید
در این قسمت مقدار درآمدی که تا این زمان به دست آوردید را مشاهده می کنید
برای برداشت موجودی به صفحه اول روبیکا برگردید
از بخش سرویس ها به پایین صفحه اسکرول کنید اکنون گزینه پیشخوان کسب درآمد را انتخاب کنید
در مرحله اول باید قوانین روبیکا را بپذیرید

چگونگی نقد کردن درآمد به دست آمده از روبیکا

از بخش اطلاعات هویتی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید
کد ملی با شماره تماسی که با آن اکانت خود را ساخته اید باید یکی باشد ( صاحب کانال و پیج روبینو باشید )
اگر از محتوای شخص دیگه ای استفاده می کنید نمی توانید درآمد را تسویه کنید
اکنون باید 1 الی 2 روز صبر کنید تا مشخصات وارد شده تایید شود
با زدن گزینه تسویه حساب مقدار درآمدی که از کانال داشته اید را تسویه نمایید
پس از گذشت 2 روز اطلاعاتی که برای روبیکا فرستاده اید تایید می شود
اکنون باید با زدن گزینه تسویه حساب موجودی که دارید را دریافت کنید.

چگونگی نقد کردن درآمد به دست آمده از روبیکا


با این کار آخر هر ماه به راحتی می توانید درآمد کسب شده را نقد کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.