بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از مهم ترین پلتفرم ها در تمام جهان تبدیل شده و افراد بسیار زیادی در این اپلیکیشن فعالیت دارند. این فعالیت می تواند به عنوان یک گیرنده اطلاعات یا یک اطلاعات دهنده باشد. تولید محتوا یکی از مهم ترین مسائلی است که بیشتر اطلاعات دهنده ها، با آن سر و کار دارند. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی در مورد تولید محتوا و بهترین برنامه برای تولید محتوا را برای شما ذکر کنیم. با ما همراه شوید.
پنجشنبه، 31 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام

تولید محتوا چیست؟

اجازه دهید قبل از اینکه بگوییم چه اپلیکیشن هایی برای تولید محتوا مناسب است، کمی در مورد تولید محتوا حرف زده و متوجه شویم که تولید محتوا چیست؟ تعریفات بسیار زیادی از تولید محتوا وجود داشته و هرکسی می تواند به زبان و تفکر خودش این مفهوم را برای شما توضیح دهد.

اگر بخواهیم به طوری دقیقی مفهوم "تولید محتوا" را برای شما بیان کنیم باید بگوییم که تولید محتوا یعنی خلق هر اطلاعاتی که برای انسان قابل درک است. تولید محتوا سایت می تواند ویدیو، تصویر و متن باشد، به هر حال فرد بیننده باید مفهوم اطلاعات پست شده را بفهمد.

اگر قصد تولید محتوا را دارید می توانید به صورت فیزیکی برخی از وسایل یا هر امکانات دیگری را در کنار هم چیده یا طراحی انجام دهید. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن های مختلف برای تولید محتوا استفاده کنید. این به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد، اما برای انجام برخی ادیت ها بر روی عکس و فیلم باید از چند برنامه برای تولید محتوا با گوشی استفاده نمایید. به همین دلیل همواره گفته می شود تولید کننده محتوا باید به دنبال بهترین برنامه برای تولید محتوا باشد.

برخی از افراد فکر می کنند که تولید محتوا کار بسیار آسانی بوده و با گذاشتن یک عکس یا چند متن ساده کار به اتمام می رسد. اما این تصور کاملا اشتباهی بوده و محتوای شما باید به گونه ای باشد که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و دنبال کننده شما شوند. تولید محتوا تنها یک مرحله از چرخه بازاریابی وابسته به محتوا در اینستاگرام است. این چرخه شامل موارد زیر می شود:

* هدف گذاری
* تدوین استراتژی محتوا
* تولید محتوا
* توزیع
* تحلیل
* اصلاح و به روز رسانی

اگرچه تمامی موارد بالا در خصوص تولید یک محتوای خوب و قوی بوده، اما ایجاد محتوا بدون گذراندن این مراحل، بی فایده بوده و ارزش خاصی ندارد. به همین دلیل اکیدا توصیه می شود هر یک از آن ها را انجام داده و سپس سراغ مرحله بعدی بروید.

بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام
 

ایده تولید محتوا ادمینی

هرچه محتوا شما با کیفیت تر و جذاب تر باشد، نظر افراد بیشتری را به کسب و کار خوب جلب کرده و دنبال کننده های بیشتری پیدا می کنید. در ادامه چند ایده تولید محتوا ادمینی را با بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی را برای شما نام می بریم.
 

توجه به سوالات متداول مخاطبین

شما باید دغدغه مخاطبین را فهمیده و با توجه به آن ها فعالیت انجام دهید، به همین دلیل باید هم به سوالات مخاطبین خود و هم سوالات رقبا توجه کرده و با توجه به آن ها تولید محتوا را انجام دهید. با این کار جواب سوالات بسیاری از افراد را داده و مخاطبین برای دنبال کردن محتوای اکانت شما مشتاق خواهند شد. شما می توانید با استفاده از بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی، سوالات را به گونه جذابی جواب داده و آن ها را در پست یا استوری اینستاگرام بذارید.
 

نوشتن گزارش روزانه در روزمرگی های شخصی

ذکر برخی از اتفاقات روزانه، داستان ها و قصه گویی ها بسیار دلنشین است، اما به شرطی که نکاتی همچون ارزش آفرینی در آن رعایت شود. شما می توانید از نحوه عملکرد خودتان در یک هفته پر مشغله و چگونگی گذراندن چالش های متعدد، مستند سازی کنید. این موارد همیشه برای مخاطبین جالب و خواندنی است.

با این کار شما می توانید میان خود و دنبال کننده ها، فضایی دوستانه ایجاد کرده و باعث می شوید تا دنبال کننده ها همیشه برای خواندن محتوای شما اشتیاق داشته باشند. همچنین باعث می شوید تا فالورها برای اتفاقات و محتوای آینده شما کنجکاو شوند. اگر خودتان زمانی برای رسیدگی به اکانت ندارید، می توانید آن را به یک ادمین اینستاگرامی سپرده و از او بخواهید تا مستند سازی و تولید محتوا را برای شما انجام دهد. 
 

تهیه ویدیو سریالی یا پادکست

برخی از افراد به دلایل مختلف علاقه ای به خواندن نوشته ها و کتاب ها نداشته و به طور کلی از مطالعه لذت خاصی نمی بردند. آن ها معمولا طرفداران پروپاقرص فیلم ها و پادکست ها به حساب می آیند. شما می توانید برخی از اتفاقات مهم را به صورت سریال و جذاب در آورده و هر بار، بخشی از آن را برای مخاطب بازگو کنید. بدین ترتیب فالورها برای اطلاع از بخش های قبلی بسیار مشتاق می شوند. برای تولید این ویدیو ها شما به استفاده از بهترین برنامه برای تولید محتوا نیاز دارید.
 

کپشن های منحصر به فرد

بهتر است تمامی کپشن ها مثل هم نبوده و از محتوای نسبتاً جدید برای پست های جدیدتان استفاده نمایید. کپشن شما باید حاوی مقداری طنز، سوالات چالش برانگیز، ایموجی، لحنی دلنشین و دوستانه و البته مختصر و کوتاه باشد، به گونه ای که فالور از خواندن آن خسته نشود.
 

چند نمونه از بهترین برنامه ها برای تولید محتوا با گوشی

بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام
 
جالب است بدانید که روزانه میلیون ها نفر از اینستاگرام استفاده می کنند و شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را در آن پلتفرم تبلیغ کرده و آن را رونق دهید. برای این کار نیاز دارید از چند برنامه برای تولید محتوا با گوشی استفاده کنید. در این بخش چند نمونه از بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی یا تلفن همراه را برای شما نام می بریم.
 

VCCO

این اپلیکیشن از پر استفاده ترین و بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی به حساب می آید. طبق آمار رسمی که در وب سایت expandedramblings منتشر شده این برنامه در سال 2020، دارای 40 میلیون کاربر فعال بوده است. از VSC می توانید برای برش تصاویر، بالا بردن کیفیت عکس ها، ویرایش نور و رنگ ویدیو و عکس، برش فیلم ها و... استفاده کرد.
 

Avatan Photo Editor

برنامه Avatan Photo Editor دارای فیلترها و افکت های بسیار متنوع بوده و با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به راحتی ادیت و روتوش کنید. این اپلیکیشن روی گوشی های آیفون نصب شده و عملکرد بسیار مناسبی را ارائه می دهد. 
 

Snapseed

Snapseed نیز به عنوان بهترین برنامه برای تولید محتوا اینستاگرامی شناخته شده و شما می توانید با استفاده از آن، تغییرات زیادی را بر روی عکس ها انجام دهید. این برنامه 29 ابزار برای ادیت عکس  را در اختیار کاربر می گذارد.


جمع بندی
در سال های اخیر افراد زیادی از سراسر دنیا در اینستاگرام فعالیت داشته و برخی از آن ها به دلایل مختلفی شروع به تولید محتوا کرده اند. اگر می خواهید یک محتوای جذاب داشته باشید، در ابتدا باید بدانید که چه مواردی برای مخاطبین جذاب بوده و با توجه به آن ها تولید محتوا انجام دهید.

یکی از مهم ترین ابزارها برای تولید محتوا، اپلیکیشن های ادیتور و برنامه تولید محتوا با گوشی به حساب می آید. به همین دلیل در این این مطلب بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی را برای شما نام بردیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.