یهود بین الملل (14) The International Jew

بنابراین در آلمان، همانند روسیه، تمایزی بین روش یهودیان ثروتمند و روش یهودیان فقیر ایجاد می شود، زیرا یک روش دولت را تحت تأثیر قرار می دهد و دیگر روحیه ی مردم را، ولی هر دو هدفی مشترک را پوشش می دهند. این نه تنها
دوشنبه، 29 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یهود بین الملل (14) The International Jew
یهود بین الملل (14)

 

نویسنده: هنری فورد
مترجم: محمود کریمی شرودانی
منبع: راسخون




 

بنابراین در آلمان، همانند روسیه، تمایزی بین روش یهودیان ثروتمند و روش یهودیان فقیر ایجاد می شود، زیرا یک روش دولت را تحت تأثیر قرار می دهد و دیگر روحیه ی مردم را، ولی هر دو هدفی مشترک را پوشش می دهند. این نه تنها میلی برای فرار از ظلمی است که طبقه های پایین تر یهودیان را تحریک می کند، بلکه میلی برای به دست گرفتن اختیار امور است (به دلیل همان روحیه ی سلطه ای که قویاً در میان آنها می تپد). باورهای آلمانی در مورد این مسئله به جایی رسیده است که می توان آن را به این گونه بیان کرد: انقلاب جلوه ی آرزوی یهودیان برای دست یابی به قدرت است. گروه هایی همچون سوسیالیست ها، دموکرات ها و آزاد فکرها تنها ابزارهایی برای برنامه یهودیان جهت دست یابی به قدرت است. آن "حکومت مطلقه طبقه رنجبر یا کارگر" (dictatorship of the proletariat) در واقع و عملاً حکومت مطلقه یهودیان است.
چشم های آلمان ها به طور ناگهانی باز شد و واکنشی طوفانی و خشمگینانه داشتند، به طوری که خبر در بین یهودیت آلمان پیچید که باید به سنگر دوم عقب نشینی کرد. هر جایی که محل کار ارتباط مستقیمی با عموم داشت، ترک کار ناگهانی و به صورتی جمعی وجود داشت، اما ترک و رها کردن قدرتی در کار نبود. آنچه در آلمان رخ داد، اکنون معلوم نیست که چه بوده است. چند مورد تأسف انگیز تا پیش از این رخ داده است. اما آلمانها بی تردید با ایجاد روش های کنترل بی عیب و مؤثر توأمان، متناسب با موقعیت برای خودشان استدلال خواهند کرد اما درباره ی روسیه، به سختی می توان بیش از این شک کرد که چه چیزی آنجا رخ خواهد داد. وقتی روسیه می چرخد، ارتعاش در سراسر زمین رخ می دهد.
این که روسیه و آلمان غیر یهودی چگونه به کل مسئله نگاه می کنند را شاید بتوان مطابق آن چه که در ادامه می آید، خلاصه کرد:
یهودیت دقیق ترین قدرت سازماندهی شده بر روی کره ی زمین است، حتی بیشتر از امپراطوری بریتانیا. یهودیت تشکیل دهنده ی دولتی است که شهروندان آن بدون قید و شرط و در هر کجا که باشند و چه فقیر و چه ثروتمند باشند، به آن وفادار هستند.
نامی که به این دولت در آلمان داده می شود و در همه ی ایالت ها رواج دارد، "All - Judaan" است.
ابزارهای قدرت این دولت All- Judaan سرمایه و ژورنالیسم (مطبوعات» یا پول و تبلیغات است.
All - Judaan، تنها دولتی است که حکومت جهانی را می گرداند دیگر دولت ها می توانند (آن هم شاید) فقط حکومت های ملی را بگردانند. فرهنگ اصلی All - Judaan روزنامه نگارانه است. عملکردهای فنی، علمی و ادبی یهود نوین، به کلی عملکردهایی روزنامه نگارانه است. این ها به دلیل استعداد حیرت انگیر یهودیان برای پذیرش دیگر طرز تفکرهاست. سرمایه و ژورنالیسم (مطبوعات) در رسانه با یک دیگر ترکیب می شوند تا وسیله ای سیاسی و معنوی برای قدرت یهودی خلق کنند.
حکومت این دولت All- Judaan به طرز شگفت انگیزی سازماندهی شده است. پاریس اولین محل استقرار آن بود. اما هم اکنون به جایگاه سوم رانده شده است.
قبل از جنگ (جهانی دوم) لندن اولین پایتخت آن بود و نیویورک دومین پایتخت آن. زمان خواهد گفت که آیا نیویورک جای لندن را خواهد گرفت یا نه؟ حرکت و تمایل به سمت آمریکاست(توجه کنید که این کتاب سال ها پیش در دوران جنگ سرد نوشته شده است.)
از آنجا که All- Judaan نمی تواند نیروی زمینی و دریایی ثابتی داشته باشد، دیگر دولت ها این نیازها را برای او برآورده می کنند. ناوگان دریایی آن، ناوگان دریایی بریتانیا است که از پیشرفت اقتصاد جهانی All- Jewish (همان All- Judaan است) در برابر موانع و یا آن قسمت از اقتصاد جهانی All - Jewish که به دریاها وابسته است، پاسداری می کند. در عوض، All- Judaan سلطه ی سیاسی و ارضی مختل نشونده بریتانیا بر جهان را بیمه می کند. ALL- Judaan. فلسطین را به مناطق تحت کنترل بریتانیا اضافه کرده است: هر جایی که نیروی زمینی ALL - Judaan وجود داشته باشد (ممکن است یونیفرم نظامی هر ملتی را بپوشند). با نیروی دریایی بریتانیا کار می کند.
ALL - Judaan آرزو دارد که حکومت طبقات مختلف جهان را به حکومت های ملی گرا (ناسیونالیست) بسپارد، او فقط می خواهد حکومت ها را کنترل کند. یهودیت با شور و اشتیاق طرفدار دائمی کردن تقسیم بندی ملی گرایانه ی جهان غیریهودی است. برای خودشان یهودی ها هرگز با هیچ ملتی تلفیق نمی شوند. آنها مردمی جدا هستند، همیشه این گونه بوده و همین طور هم خواهد بود.
نزاع ALL - Judaan با هر ملتی تنها زمانی رخ می دهد که آن ملت کنترل منافع صنعتی و مالی خود را برای ALL - Judaan غیر ممکن کند. ALL - Judaan می تواند موجب جنگ شود، می تواند موجب صلح شود، می تواند در موارد لجوجانه دستور به بی نظمی و اغتشاش دهد، می تواند نظم را بازگرداند. او منابع قدرت در جهان را در دستان خود نگه می دارد و آنها را به روش هایی در میان ملت ها تقسیم می کند که به بهترین شکل برنامه های ALL - Judaan را پشتیبانی کند.
با کنترل کردن منابع اخبار، ALL - Judaan همیشه می تواند ذهن ها را برای حرکت بعدی خود آماده کند. با این حال بزرگترین قسمت روشی تولید اخبار و راهی است که از طریق آن ذهن یک ملت برای هدفی شکل دهی می شود. هنگامی که یهود قدرتمند در نهایت تعقیب می شود و دست هایش آشکار می گردد، آنگاه فریاد آماده شده ی آزار می آید و از طریق رسانه های جهان طنین انداز می شود. دلایل اصلی این آزار (که آزار مردم جهان با راه و روش های یهودیان است) هرگز در میان عموم منتشر نمی شود.
ALL - Judaan حکومت های فاسدش را در لندن و نیویورک دارد. با آشکار کردن خونخواهی خود از آلمان، او رهسپار غلبه بر دیگر ملت هاست. او اکنون بریتانیا را دارد. برای روسیه دارد تلاش می کند اما فرصت ها بر علیه اوست. ایالات متحده با دامنه ی ملایمی از همه ی نژادهایش، حوزه ی نوید بخش را ارائه می کند. چشم انداز اعمال تغییر می کند اما یهود در سراسر قرن ها، به همان شکل است.
منبع :
یهود بین الملل نوشته هنری فورد
The International Jew By Aenry Ford
The International Jew و
Henry ford , ALL - Judaan



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.