یهود بین الملل (7) The International Jew

اوه، نه. در مفهوم واقعی او سرمایه دار نیست. چرا که او خودش هم باید برای پول پیش سرمایه دارها برود تا سرمایه برنامه هایش را تأمین کند. هنوز هم یک قدرت بالاتر از او وجود دارد، قدرتی که بسیار بی رحمانه تر با او برخورد
سه‌شنبه، 30 مهر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یهود بین الملل (7) The International Jew
یهود بین الملل (7): The International Jew (7)

 

 مترجم: محمود کریمی شرودانی

منبع فارسی: راسخون



 

اوه، نه. در مفهوم واقعی او سرمایه دار نیست. چرا که او خودش هم باید برای پول پیش سرمایه دارها برود تا سرمایه برنامه هایش را تأمین کند. هنوز هم یک قدرت بالاتر از او وجود دارد، قدرتی که بسیار بی رحمانه تر با او برخورد می کند و او را در دستی چنان ظالم نگه می دارد که او هرگز جرأت نکند آن (دست) را به نیروی کار نشان دهد.
این در واقع یکی از تراژدی های (نمایش های حزن انگیز) این دوران است.
اینکه نیروی کار و سرمایه دار در حال جنگیدن با یک دیگر هستند در حالی که شرایطی را که هر یک از آنها علیه اش به اعتراض می پردازند و شرایطی که از آن، هر یک رنج می برند، هرگز در سیطره ی قدرت آنان نیست تا درمانش کنند، مگر این که راهی پیدا کنند تا کنترل جهان را از دست سرمایه داران ( تأمین اعتبارکنندگان ) بین المللی که هر دو این شرایط را ایجاد و کنترل می کنند، بربایند.
 
یهود بین الملل (7) The International Jew

یک ابر سرمایه داری ای وجود دارد که با این توهم که طلا، ثروت است به طور تمام و کمال پشتیبانی می شود.
ابر دولتی وجود دارد که با هیچ دولتی هم پیمان نیست، ابر دولتی که از همه ی دولت ها مستقل است و تاکنون دستانش را در همه ی دولت ها دارد.
نژادی وجود دارد، گروهی از بشر، که تاکنون گروهی خوشایند نبوده اند و در رساندن خودش به قدرتی که مغرورترین نژاد غیر یهودی هم (نه حتی روم در پرغرورترین دوران خود) هرگز ادعای آن را نکرده است، موفق بوده است.
این موضوع که پیش از هر چیز تا وقتی مشکل یک دولت ابر سرمایه دار بین المللی پا برجاست، مطالبات نیروی کار، مطالبات دستمزد و مطالبات ملت به کرسی نمی تواند بنشیند، هر روز بیشتر و بیشتر به اعتقاد راسخ مردم در سرتاسر دنیا تبدیل می شود.
 
یهود بین الملل (7) The International Jew

یک مثل قدیمی می گوید که "همه ی غنایم از آن فاتح است". و تا حدی این صحیح است که اگر همه ی این قدرت کنترل توسط چند مرد از نژادی که مدت ها مورد حقارت بوده است، به دست آمده و نگه داشته شده است، به این دلیل است که یا آنها ابرمرد (سوپرمن) هایی هستند و مقاومت بیهوده است یا آن که آنها مردانی معمولی هستند که بقیه ی جهان به آنها اجازه داده اند تا به سطحی خطرناک و ناحق از قدرت دست یابند.
اگر یهودیان ابر مرد (سوپرمن) نباشند، غیریهودیان خود را برای آن چه که رخ داده سرزنش خواهند کرد و آنها می توانند به دنبال تصحیح در تحقیق جدیدی از این وضعیت و بازرسی منصفانه ای از این تجارب در دیگر کشورها باشند.
(پایان بخش اول کتاب)
منبع ترجمه: کتاب یهود بین الملل نوشته هنری فورد- The International Jew BY Henry Ford
ادامه دارد...



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.