یهود، سرشت و سوداگری

یهود بین الملل (1) The International Jew

بار دیگر یهود برای جلب توجه سرتاسر جهان برگزیده شده است. ظهور آن در حوزه‌ی مالی، سیاسی و اجتماعی از زمان جنگ جهانی دوم چنان کامل شده است که جایگاه قدرت و هدف آن، منجر به یک تحقیق دقیق جدید در جهان و
دوشنبه، 30 ارديبهشت 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یهود بین الملل (1) The International Jew
یهود، سرشت و سوداگری
 

نویسنده: هنری فورد
مترجم: محمود کریمی
منبع اختصاصی فارسی: راسخون

 

یهود بین الملل(1) International Jew

بار دیگر یهود برای جلب توجه سرتاسر جهان برگزیده شده است. ظهور آن در حوزه‌ی مالی، سیاسی و اجتماعی از زمان جنگ جهانی دوم چنان کامل شده است که جایگاه قدرت و هدف آن، منجر به یک تحقیق دقیق جدید در جهان و عمدتاً به صورت ناشناس شده است. شکنجه و آزار تجربه‌ی جدیدی برای یهود نیست اما بررسی دقیق ماهیت و ابر ملیت آن تجربه‌ی جدیدی برای وی می‌باشد. یهود برای بیش از 2000 سال از چیزی که می‌توان آن را مخالفت غیر ارادی دیگر نژادها با یهود نامید، رنج برده است، اما این خصومت نه تنها هرگز هوشمندانه نبوده است، بلکه هیچ گاه نتوانسته قابل فهم و روشن باشد. اما امروز یهود، همان طور که در گذشته چنین بوده است، زیر میکروسکوپ نظارت اقتصادی قرار می‌گیرد تا شاید دلایل قدرتش، دلایل تفاوتش و دلایل آزار او، مشخص و درک گردد.
در روسیه یهود متهم است که سرمنشأ بلشویسم بوده است، اتهامی که با توجه به قلمرویی که این اتهام در آن ایراد شده ممکن است جدی باشد. یا نباشد ولی ما در آمریکا با شنیدن سخنور سوزان و مشاهده‌ی حرارت پیامبرگونه‌ی مریدان جوان یهود به خاطر اصلاحات اجتماعی و صنعتی می‌توانیم با ملایمت حدس بزنیم که چنین اتهامی چگونه می‌تواند رخ داده باشد. در آلمان یهود متهم است که دلیل فروپاشی امپراطوری بوده است و گفت و شنودهای کاملاً قابل ملاحظه ای به همراه انبوهی از قراین ظاهر شده‌اند که شخص اندیشمند را به مکث وادار می‌کند. در انگلیس یهود متهم است که حاکم واقعی جهان است. کسی که به عنوان یک ابر ملت بر دیگر ملت‌ها حکمرانی می‌کند، با قدرت طلا حکم می‌راند و برای اهداف خویش ملتی را در برابر ملتی دیگر به بازی می‌گیرد و خود در پس پرده باقی می‌ماند. در آمریکا به این اشاره می‌شود که یهودیان پیر ثروتمند و یهودیان جوانتر جاه طلب از طریق سازمان‌های جنگ به چه حوزه‌هایی روی آوردند. اساساً حوزه‌هایی مطرح است که با موضوعات تجاری و صنعتی جنگ در ارتباط بودند و همچنین حوزه‌هایی که یهودیان به خاطر تجاربی که از ماموریت های دولتی داده شده به آن‌ها داشته‌اند، به مزایای آن حوزه‌ها سفت و سخت چسبیده‌اند.
ادامه دارد.
منبع: کتاب یهود بین الملل نوشته هنری فورد.
international Jew

 

 



مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.