یهود بین الملل (24) The International Jew

يهود نمي‌تواند تا ابد نقش متقاضي بشردوستي در جهان را داشته باشد، او خودش نيز بايد اين خصوصيت، اين حس بشردوستي را به جامعه‌اي که به طور جدي به گروه‌هاي بالاتر و قدرتمندتر يهود بابت استثمارش با
يکشنبه، 31 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
یهود بین الملل (24) The International Jew
 يهود بين‌الملل (24)
 

برگردان: محمود کريمي شروداني
منبع:اختصاصي راسخون

 

يهود نمي‌تواند تا ابد نقش متقاضي بشردوستي در جهان را داشته باشد، او خودش نيز بايد اين خصوصيت، اين حس بشردوستي را به جامعه‌اي که به طور جدي به گروه‌هاي بالاتر و قدرتمندتر يهود بابت استثمارش با غارتگري بي‌رحمانه‌اي مشکوک است، نشان دهد. غارتگري بي‌رحمانه‌اي که با پهنه وسيعش وحدت زمان طولاني‌اش مي‌توان آن را به عنوان برنامه‌اي اقتصادي عليه بشر بيچاره‌تر توصيف کرد. اين مطلب از آن جهت درست است که جامعه با وجود اخاذي‌هاي سازمان دهي شده‌ي گروه‌هاي مالي معين، به همان بيچارگي است که گروه‌هاي پر ازدحام يهوديان روسي در برابر انبوه مردم ضدسامي (ضد يهودي) بودند. و همانند روسيه در آمريکا هم، اين يهودي ضعيف است که از تخلفات ثروتمندان استثمارکننده‌ي نژادش آزار مي‌بيند.
اين سلسله مقالات (که در حال مطالعه آن هستيد) هم‌اکنون با رگبار سازماندهي شده از نامه‌ها، تلگراف‌ها و سخنراني‌ها مواجه شده است که هر کدام از آنها صداي ناله‌ي شکنجه را با خود همراه دارد. (در وهله‌ي اول) شخص ممکن است فکر کند که حمله‌اي مهيب و عاري از احساسات بر ترحم برانگيزترين و بي‌دفاع‌ترين مردم در حال انجام بوده است، اما اين تا وقتي است که شخص به سربرگ‌ نامه‌هاي افراد صاحب نفوذ نويسنده نامه، رتبه‌هاي مالي افراد اعتراض کننده و اعضاي سازمانهايي که مسئولين ارشدشان با هيجان فوق‌العاده زيادي خواستار عذرخواهي (از طرف ما) هستند، نگاه نکرده باشد. و هميشه در پشت صحنه تهديد به بايکوت وجود دارد، تهديدي که عملاً ستون‌هاي هر نشريه‌اي در آمريکا را، بر عليه حتي ملايم‌ترين بحث‌ها درباره‌ي "مسئله‌ي يهود" مهر و موم کرده است.
مسئله‌ي يهود نمي‌تواند الي الابد نه با تهديد عليه نشريات و نه با نشريات ترويج‌گر اين مسئله، مخفي نگه داشته شود، مسئله‌اي که به شدت و مطلقاً براي هر چيز مربوط به يهود مطلوب است. اين قضيه در اين جا (آمريکا) وجود دارد. و نه با استفاده زيرکانه از پروپا گاندا (تبليغات هدف‌دار) مي‌توان آن را به چيز ديگري گره زد و نه مي‌توان با تهديد اين موضوع را براي هميشه مسکوت نگه داشت.
منبع مقاله :
يهود بين‌الملل نوشته هنري فورد
The lnternational Jew By henry ford
 


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.