هیچ نامی از پرسپولیس بزرگتر نیست

خان محمدی در گفتگو با راسخون: وزارت ورزش همه جوره از استقلال حمایت می کند/همه منتظر زمین خوردن پرسپولیس هستند

پیشکسوت و مربی نوجوانان پرسپولیس با بیان اینکه وزارت ورزش از استقلال همه جوره حمایت می کند اما به پرسپولیس نمی رسد، گفت: اگر هواداران حمایت کنند بازهم قرمزپوشان پایتخت می توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند.
شنبه، 26 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
خان محمدی در گفتگو با راسخون: وزارت ورزش همه جوره از استقلال حمایت می کند/همه منتظر زمین خوردن پرسپولیس هستند
پیشکسوت و مربی نوجوانان پرسپولیس با بیان اینکه وزارت ورزش از استقلال همه جوره حمایت می کند اما به پرسپولیس نمی رسد، گفت: اگر هواداران حمایت کنند بازهم قرمزپوشان پایتخت می توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند.
 
حسن خان محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شرایط پرسپولیس و تغییر و تحولات این تیم اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خاصی دارد. بعد از 3 قهرمانی و نائب قهرمانی در آسیا، حالا برانکو رفته و کادر جدیدی به تیم اضافه شده اند. این تغییرات یک سری مسائل حاشیه ای به همراه داشته است اما امیدوارم این مسائل در روند تیم تاثیر نگذارد. از لحاظ بازیکن تیم ما دچار تغییر آنچنانی نشده است و تقریبا همه بازیکنان حفظ شده اند و بازیکنانی هم که آمدند، سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. اگر حواشی جمع و جور شود، جایگاه اصلی خود را به دست می آورد و مثل چند سال اخیر جزو مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.
 
وی افزود: پرسپولیس اگر نتواند قهرمانی را تکرار کند، کاری انجام نداده است. 4 سال در صدر جدول بوده و هوادار انتظار دارد که بازهم این تیم در جمع مدعیان باشد. در 4 سال اخیر فوق العاده بودیم. تیمی که با آن شرایط توانسته در آسیا به فینال برسد، الان که شرایط بهتری دارد، باید بهتر عمل کند. پرسپولیس الان فقط یک مهاجم کم دارد و می دانم که پیدا کردن بازیکن درجه یک سخت است. 10 میلیارد هزینه کردن برای یک مهاجم سنگین است.
 
مربی تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: شرایط استقلال با پرسپولیس فرق دارد! آنها خواهان زیاد دارند. نمی خواهم وارد سیاست شوم اما وزارت ورزش خیلی از آنها حمایت می کند. هر جور خواستند بازیکن خریدند و رد کردند. فکر می کنم یکی از مسئولین ما استقلالی است که این طور دارند به این تیم می رسند. من چون در پایه های پرسپولیس مشغولم دارم می بینم که به قدری اوضاع مالی باشگاه خراب است که در پایه ها نمی توانیم برای بازیکنان نوجوان تغذیه تهیه کنیم. استقلال چطور می تواند در این شرایط این همه هزینه کند و بازیکن خارجی بگیرد، جای سوال دارد.
 
حسن خان محمدی گفت: حمایت هایی که باید از پرسپولیس نشد. می توانستند خیلی بهتر و بیشتر به تیم برسند. درست است که بازیکنان حفظ شدند اما در برخی پست های تخصصی دچار مشکل هستیم. ما اگر مهاجم نداشته باشیم، به مشکل خواهیم خورد. بازیکنانی هم که گرفتیم، جاهای دیگر نمی خواستند و به پرسپولیس برگشتند. این شرایط بوده است. وگرنه پرسپولیس کاری انجام نداده است که بگوئیم فلان بازیکن را گرفته است. می توانستیم از این بهتر بازیکن بگیرد و تیم را تقویت کند. شرایطی پیش آوردند که تیم مجبور شد این طور بازیکن بگیرد.
 خان محمدی در گفتگو با راسخون: وزارت ورزش همه جوره از استقلال حمایت می کند/همه منتظر زمین خوردن پرسپولیس هستند
وی خاطرنشان کرد: تیم های دیگر هزینه ی زیادی امسال انجام دادند و قطعا لیگ سختی در پیش داریم. بلاتکلیفی لیگ به تیم ها آسیب می زند. نمی دانم چه مشکلی است که لیگ را شروع نمی کنند. در همه ی مسابقات برگزارکنندگان ما مشکلاتی ایجاد می کنند. در لیگ، حذفی و سوپرجام. می بینید که نظم خاصی نداریم و اصلا برنامه ریزی نمی شود. پرسپولیس هم با این شرایط پیش آمده، خیلی کار دشواری دارد. کالدرون تازه آمده و شناختی هم ندارد.
 
پیشسکوت و مربی تیم نوجوانان پرسپولیس افزود: چاره ای جز حمایت کردن نداریم. همان طور که از برانکو حمایت شد باید از کالدرون هم حمایت شود. هیچ کس از پرسپولیس بزرگتر نیست و باید هواداران پشت تیمشان باشند. همه منتظر زمین خوردن پرسپولیس هستند و نباید اجازه داد که این اتفاق بیافتد. با همه ی مشکلاتی که پشت سرگذاشتیم، الان شرایطی پیش آمده که این تیم پشتیبان می خواهد. باید اختلافات را کنار گذاشت و به فکر نتیجه گرفتن تیم بود. مطمئنم که اگر هواداران پشت تیم و کالدرون باشند، این تیم می تواند بازهم مدعی اصلی باشد.
 
حسن خان محمدی گفت: می بینید که همه ی تیم های مدعی هزینه ی آنچنانی کرده اند و می خواهند هرطور شده به خواسته ی خود برسند. شرایط لیگ جدید سخت است و مدعیان زیادی نسبت به لیگ های قبلی داریم. البته این که مدعیان زیاد باشند، خیلی خوب است و به بالارفتن کیفیت فوتبال ما می انجامد. در این بین هم تیم ملی می تواند سود ببرد. آنچه مسلم است نمی توان این لیگ سخت را پیش بینی کرد. فقط امیدوارم پرسپولیس شروع خوبی داشته باشد و بتواند از قرعه سختی که نصیبش شده، بهترین امتیازات را بگیرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.