هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت

سارا بهمنیار در گفتگو با راسخون: سختی ها را برای رسیدن به رویای المپیک تحمل می کنم/هنوز سهمیه ام قطعی نشده است

بانوی کاراته کای وزن منهای50 کیلوگرم ایران با بیان اینکه هنوز سهمیه المپیکی من قطعی نشده است، گفت: تمام سختی ها را به جان می خرم تا بتوانم به رویای خود برسم.
دوشنبه، 29 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سارا بهمنیار در گفتگو با راسخون: سختی ها را برای رسیدن به رویای المپیک تحمل می کنم/هنوز سهمیه ام قطعی نشده است
سارا بهمنیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به کسب مدال طلای خود در مسابقات کاراته وان روسیه اظهار داشت: این مسابقات هم مثل بقیه ی بازی ها در رنکینگ المپیکی ما تاثیر داشت و 6 رقابت دیگر نیز تا کسب سهمیه داریم. چون آخرین شانس های ورزشکاران است، هر کشوری مسلما با تمام توان و انرژی خود شرکت می کند. خدا را شکر من نیز با تمام توان خود توانستم مقابل حریفانی از کشورهای مجارستان، الجزایر، هنگ کنگ، اسپانیا، چین و آلمان پیروز شوم و مدال طلا را بگیرم. مقابل این حریف آلمانی که در فینال او را بردم، 2 بار دیگر نیز بازی کرده و برنده شده بودم.
 
وی افزود: فعلا نمی شود در مورد کسب سهمیه ی قطعی حرف زد. آن طور که ما امتیازات را جمع بندی کردیم، به احتمال زیاد من جزو ورزشکاران رنکینگ دار هستم و ثبت شدم. ولی این ثبت شدن و رنکینگم را باید تا 4، 5 ماه آینده حفظ کنم تا با اضافه کردن امتیازات، سهمیه ی المپیکی ام را قطعی کنم. راه دشواری است و باید با تمام تمرکز و توانم پیش بروم.
 
بانوی کاراته کای وزن منهای 50 کیلوگرم تیم ملی ایران تصریح کرد: همه ی شرایط باید مهیا باشد تا بتوانیم کسب سهمیه کنیم. باید ببینیم من و دیگر رقیبانم چه امتیازاتی در مسابقات پیش رو می گیریم و خود را در رنکینگ حفظ می کنیم. اگر بتوانم در هر 6 مسابقه ی باقی مانده، روی سکو بروم، می توانم سهمیه بگیرم. هیچ مسابقه ای را نباید دست کم گرفت. همه تلاش می کنند با بهترین فرم خود در مبارزات حاضر شوند و این کار را سخت می کند.
 
سارا بهمنیار در خصوص مدعیان وزن خود گفت: حریفان اصلی من کاراته کاهای ژاپن، ترکیه، اتریش، آلمان و چین هستند که حریفان ژاپنی و ترکیه ای بالاتر از من قرار دارند و بقیه با اختلاف کمی در رنکینگ پائین قرار گرفته اند. خدا را شکر نفر سوم رنکینگم هستم و باید تلاش کنم آن را حفظ کنم. از وزن 50 و 55 دو نفر برتر رنکینگ، سهمیه می گیرند. در وزن من چون ورزشکار ژاپنی نفر دوم رنکینگ هست و سهمیه مستقیم دارد، 3 نفر المپیکی می شوند.
 سارا بهمنیار در گفتگو با راسخون: سختی ها را برای رسیدن به رویای المپیک تحمل می کنم/هنوز سهمیه ام قطعی نشده است
وی افزود: تیم ملی بانوان تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بیشترین سهمیه را بگیرد. نفر به نفر کاراته کاها دوست دارند در وزن خود با بیشترین توان مبارزه کنند و به رویای خود که رسیدن به المپیک است، نزدیک شوند. این جدیت و تلاش در تیم ملی وجود دارد و همه سعی داریم با آمادگی بالا در تمرینات، مبارزه های خوبی هم داشته باشیم. کادر فنی هم تمام توان و دانش خود را به کار می برد تا بچه ها با آمادگی بالا وارد مسابقات شوند. از سوی دیگر فدراسیون هم با تدارک خوبی که دیده، سعی می کند با کمترین مشکل تیم ملی کار خود را دنبال کند. تمرینات ما در مجموعه ورزشی انقلاب انجام می شود و همه از وضعیت آنجا راضی هستند.
 
بانوی کاراته کای وزن منهای 50 کیلوگرم ایران تصریح کرد: مسابقه ی بعدی ما 8 آذرماه در اسپانیاست. تمام تمرکز ما روی این مسابقات است و با آمادگی سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با دست پر برگردیم. هر چقدر به پایان مسابقات نزدیک می شویم، حریفان سخت تر مبارزه می کنند و به راحتی امتیاز نمی دهند. همه تلاش دارند تا بتوانند با کسب امتیاز بیشتر، خود را به سهمیه نزدیک کنند. من هم سعی می کنم با حفظ روند خوبم، به سهمیه ی المپیک برسم.
 
سارا بهمنیار گفت: ما مدام در حال مسابقه دادن هستیم. فاصله ی کم بین مسابقات اذیت کننده است. حفظ کردن آمادگی بدنی شرایط سختی برای ما رقم زده اما با تمرکز و تلاش نگه داشتن فرم بدنی در شرایط خوب، شدنی است. ما باید فاصله ی کمی که بین مسابقات داریم، هم خوب ریکاوری کنیم و هم با تمرینات خوب، برای مسابقات بعدی آماده شویم. تمام سختی ها را به جان می خریم تا بتوانیم به هدف خود برسیم. رویای هر ورزشکاری رسیدن به المپیک است و مسلما من نیز تا رسیدن به رویای خود تلاش می کنم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.