هفته نهم لیگ برتر فوتبال/

علیپور پنالتی خراب کرد، پرسپولیس جام گرفت/توقف سپاهان در شب شکسته شدن طلسم نیازمند

تیم های پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان خود در آغاز هفته ی نهم لیگ برتر متوقف شدند تا دیگر رقبا فرصت نزدیک شدن به صدر را داشته باشند.
پنجشنبه، 9 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
علیپور پنالتی خراب کرد، پرسپولیس جام گرفت/توقف سپاهان در شب شکسته شدن طلسم نیازمند
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 5 دیدار وارد هفته ی نهم شد که حاصل آن 4 تساوی بدون گل و یک مساوی با گل بود.
 
سایپا صفر-شهر خودرو صفر؛
شاگردان گل محمدی فرصت صدرنشینی را از دست دادند
نارنجی پوشان سایپا که هفته ی گذشته تیم صدرنشین سپاهان را در اصفهان با تساوی بدون گل متوقف کرده بودند، این بار در ورزشگاه شهر قدس میزبان شهر خودرو بودند که در نهایت بازهم یکی دیگر از مدعیان را با تساوی صفر بر صفر متوقف کردند.

تعویض های مربیان هم جریان بازی را عوض نکرد و دو تیم در یک دیدار کسل کننده و البته در زمین نامناسب امتیازات را تقسیم کردند.

شاگردان ابراهیم صادقی با این مساوی 9 امتیازی شدند اما شاگردان گل محمدی که می توانستند با شکست سایپا به صدر برسند، این فرصت را از دست دادند و با 17 امتیاز در همان رده سوم باقی ماندند.
 
نساجی صفر-نفت آبادان صفر؛ نساجی بازهم امتیاز داد، مهاجری رفت
تیم نساجی مازندران که در هفته های اخیر در نتیجه گیری نوسان زیادی داشته، این بار در ورزشگاه شهید وطنی میزبان صنعت نفت آبادان بود که تلاش دو تیم پس از پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل انجامید.

رضا مهاجری سرمربی نساجی که قول داده بود، این تیم را به جایگاه اصلی خود برگرداند و در جدول جزو 6 تیم شوند، نتوانست دوام بیاورد و بعد از این دیدار استعفا داد.
 
نساجی با این مساوی 10 امتیازی شد و نفت آبادان نیز به امتیاز 16 رسید.
 
پرسپولیس صفر-ماشین سازی صفر؛ علیپور پنالتی خراب کرد، پرسپولیس جام گرفت!
سرخپوشان که می توانستند با شکست ماشین سازی هم امتیاز سپاهان شوند و به صدر بروند، در خانه مقابل میهمان خود با تساوی بدون گل متوقف شدند و این فرصت را از دست دادند. البته در این دیدار بارها حامد لک دروازه بان حریف ضربات و تک به تک مهاجمان پرسپولیس را مهار کرد و مانع باز شدن دروازه ی خود شد.

پرسپولیس می توانست دقیقه 90 روی ضربه ی پنالتی به گل برسد و شادی جشن قهرمانی سوپرجام را با کسب 3 امتیاز شیرین تر کند. اما علی علیپور با ضربه ای غیرمسئولانه و چیپ توپ را به دستان حامد لک سپرد تا در نهایت سرخپوشان 2 امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.

بعد از این دیدار پرسپولیسی ها با تلخ کامی و چهره هایی عبوس و در هم رفته به سمت سوی گرفتن مدال و سوپر جام رفتند.
 
شاگردان کالدرون با این تساوی 16 امتیازی شدند و در همان جایگاه چهارم باقی ماندند و ماشین سازی 9 امتیازی شد.
 علیپور پنالتی خراب کرد، پرسپولیس جام گرفت/توقف سپاهان در شب شکسته شدن طلسم نیازمند
نفت MIS صفر-فولاد صفر؛ تقسیم امتیاز جنوبی ها
تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در دربی جنوبی ها به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. البته در این بازی سوشا مکانی گلر نفتی ها نمایش خوبی داشت و بارها مانع فروپاشی دروازه ی خود شد تا میزبان یک امتیاز بگیرد.
شاگردان مهدی تارتار که در این فصل با وجود مشکلات زیاد توانسته اند، نتایج خوبی بگیرد، با این تک امتیاز 13 امتیازی شدند و موقتا به رده هفتم صعود کردند. شاگردان نکونام نیز 16 امتیازی شدند.
 
پارس جنوبی جم یک-سپاهان یک؛ طلسم نیازمند شکست، سپاهان امتیاز از دست داد
تیم پارس جنوبی در خانه میزبان صدرنشین بود. در این دیدار ابتدا شاگردان قلعه نویی توسط رضا میرزایی دقیقه (36) به گل رسیدند اما نتوانستند برتری خود را حفظ کنند. چرا که دقیقه 45 محمد نوری از روی نقطه ی پنالتی بالاخره قفل دروازه ی نیازمند را شکست و کار را به تساوی کشاند. دروازه بان سپاهان تا قبل از این دقیقه توانسته بود با بسته نگه داشتن دروازه ی خود رکوردار شود.
 
شاگردان قلعه نویی می توانستند دقیقه (59) گل برتری را به ثمر برسانند اما کی روش استنلی ضربه ی پنالتی خود را هدر داد تا در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.
 
دقیقه 87 محمد محبی ستاره ی این روزهای فوتبال ایران از تیم سپاهان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
 
سپاهان با این تساوی 19 امتیازی شد و موقتا جایگاه خود را حفظ کرد. شاگردان کمالوند نیز با 8 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.   
 
نتایج و برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح ذیل است:
پنج شنبه:

سایپا صفر.............شهر خودرو صفر

نساجی صفر..........صنعت نفت آبادان صفر

پرسپولیس صفر......ماشین سازی صفر

نفت MIS صفر.......فولاد صفر

پارس جنوبی یک....سپاهان یک
 
جمعه:

گل گهر...............پیکان، ساعت 15:15

تراکتور...............استقلال، ساعت 18

ذوب آهن.............شاهین بوشهر، ساعت 18


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.