نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

گسترش برنامه های قرآنی را مدیون امام و رهبری هستیم / مجلس جای نفوذیها و حامیان فتنه نیست

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ، خون شهدا ، حمایت های امام راحل و مقام معظم رهبری، شاهد گسترش روز افزون فعالیت های قرآنی و حاملان قرآن در جامعه هستیم ، خواستار توجه عمیق تر قاریان ، حافظان و داوران به احکام نورانی قرآن شد.
يکشنبه، 6 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گسترش برنامه های قرآنی را مدیون امام و رهبری هستیم / مجلس جای نفوذیها و حامیان فتنه نیست

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ، خون شهدا ، حمایت های امام راحل و مقام معظم رهبری، شاهد گسترش روز افزون فعالیت های قرآنی و حاملان قرآن در جامعه هستیم ، خواستار توجه عمیق تر قاریان ، حافظان و داوران به احکام نورانی قرآن شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارداشت : از همه مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات در مرکز امور قرآنی و اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه و همچنین مردم این استان به جهت حضور پرشور در مسابقات قدردانی می کنم .
 
وی با اشاره به اینکه خداوند در این ایام دو نعمت بزرگ به مردم کرمانشاه عطا کرده است ، گفت : نخست اینکه مردم این استان در ایام اربعین حسینی میزبان عزاداران بودند که از این استان عازم کربلا شدند و در این هشت روز هم میزبان برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بودند.
 
حجت الاسلام محمدی اضافه کرد : از تمامی اصحاب رسانه ، شبکه قرآن و رادیو قرآن و خبرگزاری ها و مطبوعات کشور به جهت پوشش اخبار و رویدادهای این دوره از مسابقات قدردانی می کنم .
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه همگان در این مسابقات برنده هستند زیرا برای قرائت ، حفظ ، معارف و مطرح کردن پرچم قرآن در این مسابقات حضور یافتند ، افزود : بدین ترتیب همه شرکت کنندگان برنده هستند و بازنده وجود ندارد اما به جهت رعایت دستورالعمل های مسابقات و طبق نظر داوران افرادی به عنوان نفرات برتر معرفی می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات به برکت انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری ، خون شهیدان و صبر خانواده های شهداست ، افزود : قاریان و حافظان قرآن باید قدر خود را بدانند زیرا پیامبر (ص) فرمودند ، عزیزترین مردم پس از پیامبران ، علما و دانشمندان دین هستند که مشعل دار هدایت انسان ها هستند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه با این شان و منزلت ، قرآنیان وظایف سنگینی نیز دارند ، گفت : قرآنیان باید حق قرآن را ادا کنند و متخلق به اخلاق نبوی باشند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه احکام قرآنی نیز باید اجرا شود افزود : یکی از احکام الهی قرآن ، حفظ وحدت و همدلی مسلمانان است که دشمنان در پی تفرقه افکنی میان آنها هستند و با مطرح کردن بحث شیعه و سنی در پی تفرقه افکنی هستند .
 
وی اضافه کرد: دشمنان اهل سنت و تشیعی ایجاد کرده اند که مورد حمایت سرویس های جاسوسی انگلیس است که هردو آنها مورد قبول نیست و امام خمینی اسلام ناب محمدی را به ما ارائه داد که همه مسلمانان را دعوت به وحدت و همدلی می کند.
 
حجت الاسلام محمدی اضافه کرد : یکی دیگر از احکام الهی آن است که نقشه دشمنان قرآن و اسلام را بشناسیم و بدانیم که آنها چه اقدامی می کنند و علیه آن عمل کنیم که یکی از این موارد تلاش آنها برای نفوذ در ارکان مختلف کشور است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت : این دو مجلس پایگاه اجتماعی و سیاسی مهم کشور هستند که باید افرادی که مامن و محرم اسرار کشور و خودی هستند، به آن راه پیدا کنند و مانع از نفوذ و توطئه دشمن در آن شد.
 
وی ادامه داد : فتنه سال 88 بخاطر برخی عناصر ناآگاه و مغرض بوجود آمد و با حمایت تمام سران کفر ماهیت آنان نمایان شد و امروز نیز باید مراقب تلاش های آنان بود.
 
حجت الاسلام محمدی در پایان گفت : قاریان و حافظان و داوران قرآنی باید به احکام قرآنی نیز توجه کنند.
/2759/



اخبار مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.