سازمان اوقاف آماده همکاری برای ترویج فرهنگ امر به معروف است

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : فریضه امر به معروف و نهی از منکر سلامت روحی، روانی و معنوی جامعه را تضمین می کند.
سه‌شنبه، 13 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سازمان اوقاف آماده همکاری برای ترویج فرهنگ امر به معروف است

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : فریضه امر به معروف و نهی از منکر سلامت روحی، روانی و معنوی جامعه را تضمین می کند.
 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، “معصومه فرزانه” در نخستین نشست هسته یاوران معروف خواهران سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ان شاالله با قدم های محکم و استوار در راه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اوقاف و امور خیریه گام برداریم.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بویژه شهدای مظلوم امر به معروف و نهی از منکر، مأموریت های سازمان اوقاف و امور خیریه را برمبنای احیای معروفات در جامعه دانست و برگزاری مسابقات قرآنی را در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه ، تکریم و تعظیم امامزادگان جلیل القدر و گسترش سنت حسنه وقف برشمرد.
 
رئیس گروه راهبردی، فرهنگی و اجتماعی زنان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی در خصوص فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد:امیدواریم با اهتمام و جدیت یاوران معروف سازمان اوقاف(خواهران)بتوانیم این فریضه الهی را نهادینه کنیم.
 
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری برنامه ها در مناسبت های مختلف در بقاع متبرکه کشور افزود: ما توانسته ایم از مناسبت های مختلف مذهبی، فرهنگی و سیاسی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه کشور همانند برگزاری مسابقات بین الملی قرآن کریم، طرح آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی و ... برای احیاء و پیشبرد فریضه بزرگ و الهی امر به معروف و نهی از منکر به نحواحسن استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین الملی قرآن کریم در اردیبهشت ماه سالجاری یادآور شد: در طول ده روز برگزاری مسابقات بین الملی قرآن کریم در دوره قبل جمع کثیری از شخصیت های قرآنی و دوستداران قرآن حضور یافتند و توانستیم با تبلیغ چهره به چهره فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ترویج کنیم.
 
فرزانه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در فروردین ماه امسال درآستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ، آن را بستری مناسب برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت:سازمان اوقاف و امور خیریه این توانمندی و امکانات معنوی را دارد که بر اساس یک ساز و کار مناسب این فریضه را دربقاع متبرکه نهادینه کند.
 
در پایان این مراسم مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با ابراز امیدواری از مستحکم شدن هسته فعالیت یاوران معروف خواهران در سطح جامعه و سازمان اوقاف ، به تبیین اهداف وبرنامه های آن در سال آینده پرداخت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.