همکاری های اوقافی ایران و سوریه گسترش می یابد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دربدو ورود به سوریه بر تعمیق و گسترش همکاری های اوقافی ایران و سوریه تاکید کرد.
سه‌شنبه، 27 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همکاری های اوقافی ایران و سوریه گسترش می یابد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دربدو ورود به سوریه بر تعمیق و گسترش همکاری های اوقافی ایران و سوریه تاکید کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه بین المللی دمشق اظهار داشت:از اینکه خداوند به من توفیق داد تا به سوریه سفر کنم شکرگذارم.
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که درراس هیاتی به سوریه سفر کرده است ،هدف از سفر خود به دمشق را گسترش همکاری ها در زمینه مباحث قرآنی و اوقافی عنوان کرد و افزود:در این سفر تلاش می کنیم تا بعضی از اقدامات موثردر زمینه مسائل اوقافی بین ایران و سوریه را به طور جدی دنبال و پی گیری کنیم.
 
حجت الاسلام محمدی تاکید کرد:برای اجرای وظایف و تکالیفی که در این سفر برعهده اوقاف دو کشور ایران و سوریه قرار دارد تلاش می کنیم تا آنها را پی گیری و دقیق تنظیم کنیم.
 
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بدو ورود به دمشق مورد استقبال دکتر عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه قرار گرفت.
 
دیدار با محمد جهاد اللحام ، رئیس مجلس الشعب سوریه و همچنین دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله نظام ، رهبر شیعیان سوریه و تولیت حرم مطهر حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه های رئیس سازمان اوقاف در این سفر است.
 
همچنین رئیس سازمان اوقاف ، با رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) دیدار و از موسسه فتح اسلامی دمشق بازدید و با رئیس آن دکتر شیخ حسام الدین فرفورملاقات خواهد کرد .دیدار با شیخ «احمد بدرالدین حسون» ، مفتی اعظم سوریه نیز از برنامه های عصر روز سه شنبه (27 بهمن ماه) محمدی خواهد بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.