پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در پی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
شنبه، 15 اسفند 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و رئیس  سازمان  اوقاف وامور خیریه  در پی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون

 
ارتحال عالم جلیل‌القدر ، خادم اهل بیت  عصمت و طهارت علیهم‌السلام، یاور امین و معتمد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تأسف وتاثر  گردید.
 
مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در طول سالیان متمادی از خدمتگزاران برجسته و مؤثر در تمامی ادوار مختلف انقلاب و نظام  اسلامی به شمار می رفتند و سالها تولیت آستان پر برکت امام هشتم (ع) حضرت ثامن‌الحجج و توسعه حرم مطهر رضوی  و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران  یکی از افتخارات آن مرحوم بود.
 
مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی همچنین به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری و ریاست حوزه علمیه خراسان، خدمات فراوانی را در جهت اعتلای نظام و معارف دینی  وشیعی  عرضه داشتند.
 
اینجانب ارتحال  حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی و شمالی و جنوبی را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین لمقدمه الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و روحانیت معظم، خانواده معزز آن مرحوم ، خدمتگزاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء و تمامی بستگان و دوستداران  آن عالم  مجاهد تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برای  روح بزرگ ایشان الطاف واسعه الهی را مسئلت می نمایم.
 
علی محمدی
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه

/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.