کمک یک میلیاردی استاندار لرستان به امامزاده احمد(ع) پلدختر

استاندار لرستان در بازدید از امامزاده احمد(ع) پلدختر یک میلیارد به این امامزاده اختصاص داد.
شنبه، 14 فروردين 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
کمک یک میلیاردی استاندار لرستان به امامزاده احمد(ع) پلدختر

استاندار لرستان در بازدید از امامزاده احمد(ع) پلدختر یک میلیارد به این امامزاده اختصاص داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در این بازدید حجت الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ضمن ارائه گزارش در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در طول سال به بیان مسائل و مشکلات موجود امامزاده پرداخت و افزود: امامزاده احمد(ع) یکی از امامزادگان شاخص استان لرستان است که هرساله و به خصوص در فصل بهار میزبان زائران زیادی از اقصی نقاط کشور است.
 
خاکباز افزود: به علت اینکه ارتفاع آستان مقدس بیش از 1600 متر است ارائه برخی خدمات به زائرینی که با پای پیاده برای آستان بوسی مشرف می شوند، با مشکل مواجه است اما مجموعه اوقاف استان زیرساخت های لازم را ایجاد نموده است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گفت: خدماتی که تاکنون انجام شده در حد وسع و توان مجموعه بوده که لازم اما کافی نیست و می طلبد که مدیریت ارشد استان، خاصه استاندار محترم در این زمینه مساعدت نمایند.
 
بازوند، استاندار لرستان گفت: ارائه مطلوب خدمات به زائران وظیفه کلیه دستگاه هاست و ما برای تبدیل این منطقه به قطب گردشگری تلاش خواهیم نمود و خدمات اوقاف در این منطقه شایسته قدردانی است.
 
استاندار لرستان افزود: در این زمینه استانداری لرستان مبلغ یک میلیارد ریال به این امر اختصاص می دهد و امیدواریم که گام مهمی در این زمینه برداشته شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.