نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

دفاع از حریم اهل بیت(ع) خط مقدم ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : در شرایط کنونی دفاع از حریم اهل بیت (ع) خط مقدم ایران اسلامی است و اگر امروز در آنجا با دشمنان نجنگیم به ناچار باید در ایران با دشمنان اهل بیت(ع) به نبرد بپردازیم.
سه‌شنبه، 4 خرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
دفاع از حریم اهل بیت(ع) خط مقدم ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : در شرایط کنونی دفاع از حریم اهل بیت (ع) خط مقدم ایران اسلامی است و اگر امروز در آنجا با دشمنان نجنگیم به ناچار باید در ایران با دشمنان اهل بیت(ع) به نبرد بپردازیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در همایش مهدویت در مسجد محدثین بابل، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم که با رشادت های خود اجازه ندادند خاندان پیامبر(ص) بار دیگر به اسارت بروند, اظهارداشت: رهبر انقلاب در پنج سال گذشته فرمودند باید از بشار اسد و جبهه مقاومت حمایت کنیم و آنها پیروز می شوند.
 
وی افزود: امروز بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی به این نتیجه رسیدند که پیش بینی رهبر انقلاب(ع) درست بوده است.
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: عظمت ایران اسلامی که به برکت خون شهداء، اعتقاد مردم و اخلاص امام و رهبری فراهم شده است دشمن را در سوریه، یمن، لبنان و عراق زمین گیر کرده است.
 
وی اظهارداشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از قدرت نظامی این کشور وحشت دارند و امروز به بهانه برجام می خواهند از قدرت نظامی ایران بکاهند.
 
حجت الاسلام محمدی در ادامه این را هم گفت که کشورهای استکباری که خود مجهز به پیشرفته ترین سلاح های هسته ای می باشند، ملتی را که می خواهند از خود دفاع کند، نمی تواننداز داشتن سلاح منع کند و ما باید با تمام قدرت بنیه دفاعی خود را ارتقاء دهیم.
 
وی افزود: عده ای در کشور معتقدند که ما یا باید با آمریکا کنار بیائیم و یا اینکه مشکلات موجود را تحمل کنیم اما مقام معظم رهبری راه سومی را مطرح کردند و آن هم اقتصاد مقاومتی است که ما بدون هیچ کشوری می توانیم مشکلات خود را حل کنیم.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: با ظهور حضرت ولی عصر(عج) حادثه مهمی در تاریخ بشر رخ خواهد داد که تمام پیامبران وعده آن را داده بودند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر آیات متعدد قرآن حدود سه هزار حدیث وجود دارد که انقلاب و ظهور حضرت مهدی(ع) را وعده می دهد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه نشانه های انقلاب امام زمان(ع) را برقراری قسط و عدل در جهان دانست و بیان کرد: زمانی این عدالت برقرار می شود که جهان از ظلم و نابرابری پر شده است.
 
وی گفت: در زمان غیبت وظیفه ای برعهده منتظران ظهور است که آماده کردن خود با اقدامات امام زمان (ع) همانند گسترش امر به معروف و نهی از منکر ، کوشا بودن در حفظ دین ، فراهم کردن آمادگی های نظامی برای مبارزه و اطاعت از ولی فقیه از جمله اقداماتی است که منتظران ظهور باید انجام دهند.
 
* رئیس سازمان اوقاف : انتظار فرج در رفتار و عمل مشهود باشد
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید تا جهان بشریت را از گمراهی نجات دهد، گفت: دعا کردن برای ظهور امام زمان (عج) فقط صرف دعا کردن نباشد بلکه باید در رفتار و عمل خود را منتظر نشان دهیم.
 
همچنین ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم استغاثه به امام زمان(عجل الله تعالي فرجه الشريف) در امامزاده عباس (علیه السلام) مرکز استان مازندران با تاکید بر اینکه شب نیمه شعبان را قدر بدانید چون این شب با شب های قدر برابری می‌کند، گفت: شب نیمه شعبان بعد از شب‌های قدر از جایگاه بالایی برخوردار بوده و برکات زیادی به همراه دارد.
 
وی با بیان اینکه برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) دعا کنید تا جهان بشریت را از گمراهی نجات دهد، تصریح کرد: دعا کردن برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) فقط صرف دعا کردن نباشد بلکه باید در رفتار و عمل خود را منتظر نشان دهیم.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه بعضی‌ها برای رفع مشکلات شخصی خود برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) دعا می‌کنند، ادامه داد: باید دعا کنیم امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) ظهور کنند و ما یکی از یاران اصلی ایشان باشیم.
 
حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: ما باید در رفتار، گفتار و اخلاق خود هر لحظه منتظر ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) باشیم و زندگی ما باید بر اساس میل آن حضرت باشد.
 
وی با بیان اینکه برای دیگران دعا کنید چون دعا کردن برای غیر از خود ثواب بسیاری دارد، بیان کرد: برای مردم و برای گرفتاری‌های همه مسلمانان و شیعیان جهان دعا کنید.
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه در بعضی روایات آمده شب‌های قدر ماه رمضان برای پیامبران بوده و شب نیمه شعبان برای ائمه( علیهم السلام ) است، ادامه داد: توصیه شده شب نیمه شعبان را احیا نگه داریم و یکی از معتبرترین روایات برای زیارت امام حسین (علیه السلام) شب زنده داری، دعا خواندن، راز و نیاز با خداوند در نیمه شعبان است.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دعای کمیل یکی از اعمال مخصوص شب نیمه شعبان است و فضیلت فراوانی دارد، عنوان کرد: مردم مظلوم عراق، فلسطین، سوریه، افغانستان و لبنان نیازمند دعای خیر ملت ایران هستند.
 
وی با بیان اینکه امامزاده عباس (علیه السلام) ساری از بزرگان و از اولاد ائمه (علیهم السلام) و مورد احترام و توجه است، یادآور شد: سال 1351 خود بنده مستقیم از آیت الله جوادی در خصوص کرامات این امامزاده شنیدم که یک خانمی به علت بیماری از سوی پزشکان در قم جواب شده بود اما با توسل به امامزاده عباس (علیه السلام) ساری شفا پیدا کرد.
 
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در پایان خطاب به مردم استان مازندران گفت: قدر و منزلت جایگاه امامزادگان و به خصوص امامزاده واجب التعظیم امامزاده عباس (علیه السلام) ساری را بدانید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.