مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در قزوین راه اندازی شد

مرکز حفظ مجازی قرآن کریم با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در قزوین افتتاح و راه اندازی شد.
دوشنبه، 14 تير 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در قزوین راه اندازی شد

مرکز حفظ مجازی قرآن کریم با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در قزوین افتتاح و راه اندازی شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در این مراسم با اشاره به عملکرد اوقاف استان قزوین تصریح کرد: قزوین از استان های شاخص در حوزه اوقاف است و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی داشته و هر سال مورد تجلیل قرار می گیرد.
 
شرفخانی یادآورشد: خوشبختانه رویکرد مناسب مدیرکل و پایبندی به ارزش ها و همکاری جهادی مجموعه اوقاف موجب شده است تا موفقیت های مطلوبی در این استان حاصل شود که امیدواریم با تعامل و همکاری این روند روبه رشد تداوم پیدا کند.
 
در این مراسم مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در محل دارالقرآن نورالثقلین قزوین افتتاح و راه اندازی شد .همچنین برای راه اندازی این سایت ۱۰۰ میلیون ریال از سوی اوقاف قزوین هزینه شده است و در هر دوره بیش از ۶۰۰ قرآن آموز در سنین مختلف با تلاوت، رو خوانی، روان خوانی، تفسیر، ترتیل و حفظ قرآن و نیز تفسیر نهج البلاغه آشنا می شوند.
 
طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع)
 
نشست هم اندیشی پیرامون طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در قزوین برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه نشست طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) به میزبانی استاندار قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف قزوین ، مهندس حبیبی معاون امور عمرانی استانداری ، مهندس نصرتی شهردار قزوین و کارشناسان و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد.
 
دراین نشست مهندس حبیبی با اشاره به آخرین تصمیم گیری‌ها برای ساماندهی امامزاده حسین(ع) تصریح کرد: تاکنون ۵۱ پلاک در این طرح با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تملک شده و شهرداری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، راه و شهرسازی ۹۶۸ میلیون تومان و اوقاف و امور خیریه ۹۰۰ میلیون تومان از تعهدات خود را پرداخت کرده اند.
 
وی یادآورشد: اداره کل راه و شهرسازی برای انجام مابقی تعهدات خود از شش ماه قبل تاکنون متعهد شده است تا ۱۳ قطعه زمین را به شهرداری واگذار کند تا از محل فروش آنها با تامین پنج میلیارد تومان مابقی تملکها انجام شود.
 
وی بیان کرد: در فاز اول ایجاد مرکز درمانی، رائرسرا و سرویس بهداشتی پیش بینی شده و اسناد مناقصه طرح نیز درحال آماده شدن است و از اعتبارات استانی و ملی برای اجرای طرح استفاده خواهد شد که با تملک تدریجی بقیه پلاکها امیدواریم کار تسریع شود.
 
در ادامه در خصوص نحوه تعامل و همچنین تملک و ثبیت اسناد املاک تملک شده بحث و تبادل نظر شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.