تاکید عضو مجلس خبرگان رهبري بر مبارزه با موقوفه خواری

عضو مجلس خبرگان رهبري در ديدار با مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان بر مبارزه با موقوفه خواری و ايستادگي در مقابل موقوفه خواران تاكيد كرد.
يکشنبه، 27 تير 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
تاکید عضو مجلس خبرگان رهبري بر مبارزه با موقوفه خواری

عضو مجلس خبرگان رهبري در ديدار با مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان بر مبارزه با موقوفه خواری و ايستادگي در مقابل موقوفه خواران تاكيد كرد.
 
به گزارش راسخون، در اين ديدار كه در محل دفتر مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان برگزار شد، حجت الاسلام احمد پروايي  نماینده مردم تالش در مجلس خبرگان رهبري ضمن حمایت از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت : بنده از زماني كه در قم بسر مي بردم و مبلغ بودم با اوقاف همكاري مستمر و نزديكی داشتم كه اين خود سعادت بزرگی است.
 
وي افزود : من از كارهاي انجام شده در اوقاف گيلان بسيار راضی و خرسند هستم و از استقامت و ایستادگی مجموعه اوقاف در مقابل فشارهايي كه از سوی موقوفه خواران وارد مي شود تشكر و قدرداني مي كنم.
 
پروايي گفت : اوقاف گيلان بايد در برابر تمامي آناني كه قصد دست درازي به حقوق موقوفات را دارند و منافع مادي و معنوي را براي خود مي خواهند به شدت مبارزه کند و ما هم به عنوان مجلس خبرگان رهبري از هرگونه اقدام عملي حمايت خواهيم كرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد : اقداماتی نظیر بروز رساني اجاره ها، پيگيري مسائل عمراني ، مبارزه با موقوفه خواران و تربيت حافظان قرآن در سطح اوقاف گيلان که امروزانجام شده است بسيار درخشنده و ممتاز است.
 
 وی در پایان تاکید کرد: اينجانب به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبري آماده هرگونه همكاري و همياري در خصوص تبليغ و ترويج سنت حسنه وقف در ميان مردم هستم.
 
 حجت الاسلام عادلي مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان در این دیدار خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه جزو دستگاه هاي ولایي نظام است كه با تغييرات سياسي دستخوش تغييرات نمي شود  و رياست سازمان نیز نماينده مقام معظم رهبري است.
 
وي افزود : سازمان اوقاف و امور خیریه بدليل حضور در 4 حوزه مهم فرهنگی، سياسی ، اجتماعي و اقتصادي بسيار فعال  است و بحمدالله مجموعه دست اندرکاران آن تا كنون توانسته است گام هاي بسيار موثر و تاثيرگذاری بردارد.
 
عادلي همچنين با اشاره به تعداد وقف ها در ساليان اخير در استان گيلان افزود : با انجام كارهاي زيربنايي و تبليغات مناسب و عمل امينانه به نيات واقفين ما توانستيم تعداد وقف هاي استان را از سالي 8 مورد به متوسط 50 مورد برسانيم همچنين با پرورش بيش از 83 هزار نفر از حافظان قرآن كريم و درخشش در سطح كشور توانستيم امسال ميزبان مسابقات كشوري قرآن كريم در استان باشيم.
 
مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان تصریح کرد : در بحث عمراني بقاع متبركه نيز ما بيش از 300 پروژه از جمله امامزادگان آستارا، امامزاده هاشم، خواهر امام، امامزاده اسحاق و ابراهيم، آقاسيدجلال الدين و ... را با وجود محدودیت منابع مالي در دست اجرا داریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.