حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد :

جشن های میلادامام رضا(ع) در2000 امامزاده برگزارمی شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت : همزمان با شب و روز ولادت فرخنده امام رضا (ع) در 2هزار امامزاده و بقعه متبرکه جشن های میلاد آن حضرت با شکوه و جلوه خاصی برگزار می شود.
يکشنبه، 24 مرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
جشن های میلادامام رضا(ع) در2000 امامزاده برگزارمی شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : همزمان با شب و روز ولادت فرخنده امام رضا (ع) در 2هزار امامزاده و بقعه متبرکه جشن های میلاد آن حضرت با شکوه و جلوه خاصی برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در گفت و گویی ضمن تبریک  فرا رسیدن میلاد باسعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای بزرگداشت ایام دهه کرامت برنامه ریزی گسترده ای را در سراسرکشورتدارک دیده است که بخش زیادی از این بر نامه ها برگزارو بخشی نیز در حال برگزاری است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف  با بیان این مطب که ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت و روز امامزادگان با برگزاری 350 همایش  بزرگداشت وتکریم شخصیت امامزادگان در 31 استان با برنامه های متنوعی همراه بود، خاطرنشان کرد:جشن های زیر سایه خورشید هم به همین مناسبت در 31 استان در دهه کرامت برگزار و با استقبال گسترده مردم روبرو شد.
 
وی برگزاری آیین گلباران وغبارروبی امامزادگان با حضور اقشار مختلف مردم به عنوان  طرح مودت و اظهار محبت به  اهل بیت را از دیگر برنامه های این دهه دانست و گفت:همزمان با شب و روزولادت امام رضا (ع) در 2هزار امامزاده و بقعه متبرکه جشن های میلاد آن حضرت با شکوه هر چه تمام تر با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،ادبی و هنری بر گزار می شود.
 
حجت الاسلام شرفخانی با تبریک مجدد میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به عموم ملت ایران و زائران آن حضرت یادآور شد: دهه کرامت یکی از مناسبت های تجلی شادمانی وصال عرش به فرش و جشن عشق الهی به انسان خاکی است و زائرانی که از سراسر ایران اسلامی به این بارگاه نورانی مشرف می شوند به عهد مودتی که با ائمه اطهار دارند عمل می کنند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: ما در تمام دوران ها مديون امامزادگانيم، چه زماني كه زمان حيات آن بزرگواران بوده است كه نعمت محبت به اهل بيت (ع) و تشيع را از آنان دريافت نموديم و چه حالا كه از بركات معنوي آنان بهره منديم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.