اصفهان میزبان دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور

پنجمین دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از اول شهریور ماه در اصفهان آغاز می شود.
شنبه، 30 مرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
اصفهان میزبان دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور

پنجمین دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از اول شهریور ماه در اصفهان آغاز می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، "حسن ربیعی" مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری پنجمین دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی استان ها را ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی دانست و گفت: این دوره آموزشی از 1 تا 3 شهریور ماه به مدت 3 روز به میزبانی اداره کل اوقاف استان اصفهان برگزار می شود.
 
حسن ربیعی تصریح کرد: دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف سراسر کشور براساس سرفصل های اداره آموزش سازمان اوقاف و با حضور اساتید مطرح دانشگاه برگزار می شود.
 
به گفته ربیعی، سرفصل های این دوره آموزشی شامل کاربرد رسانه های تصویری در روابط عمومی، تبلیغات و فضاسازی شهری در روابط عمومی و بر گزاری کار گاههای  آموزشی می باشد.
 
. وی ادامه داد: بررسی رویکردها ی فرهنگی  سازمان در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی با حضور وسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان  و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف در خصوص اهداف، برنامه ها و رویکردهای روابط عمومی در اختتامیه این دوره آموزشی از دیگر برنامه های این دوره است.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در این دوره آموزشی 40 تن از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف شرکت خواهند نمود .
 
مدیر کل روابط عمومی سازمان  اوقاف با اشاره به دستاوردهای روابط عمومی سازمان اوقاف وادارات اوقاف  در سالهای اخیر به بر گزاری هفت دوره همایش ملی وقف ورسانه و برگزاری دهها همایش استانی اشاره کرد وافزود :پس از هفت دوره بر گزاری این همایش هم اکنون شاهد رونق وقف های جدید درکشور به همت اصحاب وقف ورسانه و گسترش توجه به  این سنت نیک اسلامی و ملی در سطح کشور هستیم .
 
 ربیعی تولید صد ها عنوان خبر ، مصاحبه وگزارش از عملکرد سازمان اوقاف و ادارات ، تهیه وتولید وتدوین وپخش هزاران دقیقه برنامه تلویزیونی و مشارکت در ساخت چندین فیلم وسریال تلویزیونی و تعامل وهمکاری با انجمن روابط عمومی ها ی ایران و انتشار مجلات ونشریات داخلی و  تبلیغ وتبیین فرهنگ وقف در فضای مجازی را از دیگر دستاوردها ی روابط عمومی سازمان اوقاف و استانها در سالهای اخیر دانست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.