نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

ضرورت سرمایه گذاری درپروژه های بزرگ/ تاکید برنظارت بیشتراجرای طرح های عمرانی

مراسم معرفی احمد ظریف جلالیان به عنوان رئیس جدید بنیاد توسعه وعمران موقوفات کشور وتودیع مهندس عبدالرضا عابد رئیس سابق با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار شد.
سه‌شنبه، 9 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
ضرورت سرمایه گذاری درپروژه های بزرگ/ تاکید برنظارت بیشتراجرای طرح های عمرانی

مراسم معرفی احمد ظریف جلالیان به عنوان رئیس جدید بنیاد توسعه وعمران موقوفات کشور وتودیع مهندس عبدالرضا عابد رئیس سابق با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات وابسته به سازمان اوقاف  در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد که در این مراسم  با تجلیل از مهندس عبدالرضا عابد رئیس سابق بنیاد، احمد ظریف جلالیان به عنوان  رئیس جدید  این بنیاد معرفی شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر آنان را طبق نظر مقام معظم رهبری دارای رمز و رازی خاص در اخلاص و عمل عنوان کرد و افزود: اخلاص عمل و رفتار این شهیدان نکته‌ای اصلی از دید مقام معظم رهبری است و مسئولان در طول سالیان متمادی پس از شهادت این دو عزیز یاد و نام آنان را گرامی‌ می‌دارند.
 
رئیس سازمان اوقاف  با قدردانی  از زحمات  مهندس عبد الرضا عابد، رئیس سابق بنیاد توسعه و عمران موقوفات برای وی آرزوی  توفیق کرد.
 
حجت‌الاسلام محمدی افزود: با حضور آقای ا حمد  ظریف جلالیان  در راس بنیاد توسعه و عمران موقوفات انتظار داریم که ادامه رشد و ارتقای این بخش را شاهد باشیم ضمن اینکه حضور آقای عابد نیز در هیئت امناء بنیاد  می‌تواند به ادامه رشد بنیاد توسعه و عمران موقوفات کمک شایانی کند.
 
وی ادامه داد: برای تقویت مجموعه بنیاد توسعه و عمران موقوفات به کارشناسی جامع و کامل و به کارگیری عالمان و دانشمندان مومن و انقلابی جهت اقدامات جهادی نیازمند هستیم.
 
رئیس سازمان اوقاف اظهار داشت: با ید اقدامات انجام شده در استان‌ها و شهرستان‌ها در بخش اوقاف و امور خیریه اطلاع رسانی کافی میان  مدیران و همچنین مردم صورت گیرد. ضمن اینکه این موضوع می‌تواند مانع از بروز سوء تفاهمات شود.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همچنین معاونت بهره‌وری، معاونت حقوقی، معاونت فرهنگی و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و مدیران استانی و شهرستانی به کمک یکدیگر آمده و هماهنگی  بین بخشی بین آنها بیشتر شود تا پروژه‌ها به صورت بلاتکلیف باقی نماند.
 
وی با بیان اینکه باید کاملا مشخص شود که زمان بازگشت سرمایه‌گذاری انجام شده چه زمانی است و چند ساله این سرمایه و با چه درصدی از سود باز می‌گردد افزود: ثبت دقیق پروژه‌ها در سامانه  جامع در سازمان اوقاف و امور خیریه برای کنترل آن نیز امری ضروری است که البته برای افزایش نظارت صورت می‌گیرد.
 
 حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه هیات امنای بنیاد توسعه وعمران موقوفات  افرادی مجرب، با اعتماد و شاخص هستند اظهار داشت: هر میزان ارتباط قوی‌تری با هیات امنا برقرار شود کمک شایانی به امورسازمان و بنیاد صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه هیات امنا می‌تواند نقاط ضعف و قدرت پروژه‌ها را دیده و راهنمایی‌هایی را صورت دهد.
 
وی با تاکید بر پرهیز از انجام پروژه‌های خرد و ریز آن را دردسرساز و با سودهای کم دانست و توصیه کرد: باید به سمت انجام پروژه‌های بزرگ روی آوریم و همچنین نظم و انضباط مالی بنیاد توسعه و عمران موقوفات را افزایش دهیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.
 
وی احمد ظریف جلالیان را که به عنوان ریاست بنیاد توسعه و عمران موقوفات منصوب شده است از یادگاران جبهه و جنگ دانست و از همه مدیران بنیاد و کارکنان  در خواست کرد در این عرصه خطیر اورا یار ویاور باشند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.