سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کرمانشاه

چهره‌های برتر قرآنی کرمانشاه در بخش برادران معرفی شدند + اسامی

برترین‌های قرآنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه در بخش برادران با کسب حد نصاب امتیاز آیین‌نامه مشخص شدند.
شنبه، 13 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
چهره‌های برتر قرآنی کرمانشاه در بخش برادران معرفی شدند + اسامی

برترین‌های قرآنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه در بخش برادران با کسب حد نصاب امتیاز آیین‌نامه مشخص شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، اسامی نفرات برتر رشته‌های قرآنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان کرمانشاه در بخش آقایان از سوی داوران بین‌المللی این مرحله از مسابقات اعلام شد.
 
رئیس هیأت داوران سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس نظر هیأت داوران، متسابقان در دو نوبت صبح و عصر در هشت رشته قرآنی در مجتمع فرهنگی رفاهی بعثت شهر کرمانشاه بعد از رقابتی فشرده به‌کار خویش پایان دادند.
 
محمدحسین سعیدیان ادامه داد: در مرحله حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران، جهانگیر سرخوندی با امتیاز 172 رتبه نخست و محسن جعفری‌والا با 167 امتیاز رتبه دوم و مهدی پری‌زاد با امتیاز 122 رتبه سوم این مرحله از مسابقات استانی را به خود اختصاص دادند.
 
سعیدیان ادامه داد: در رشته‌های حفظ جزء 20 قرآن کریم آقایان نیز فایق فرامرزی و ایوب همتی‌نیا به ترتیب با امتیازهای 156 و 130 از شهرستان‌های کرمانشاه و سنقروکلیایی به‌عنوان نفرات نخست و دوم در این مرحله از مسابقات قرآنی شناخته شدند.
 
این داور مسابقات قرآنی در خصوص نفرات برتر رشته حفظ قرآن کریم در حفظ 10 جزء برادران، افزود: عبدالستار خسروی از شهرستان سرپل‌ذهاب با امتیاز 162 رتبه نخست و سجاد درویشی‌پور از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 158 رتبه دوم و فرشاد محمدیان نیز از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 144 رتبه سوم این مسابقات را به‌دست آوردند.
 
محمدیان تصریح کرد: در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم آقایان نیز بهمن محمدی از شهرستان پاوه با امتیاز 170، مرتضی مالمیر از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 167، حسن کنعانی از شهرستان کنگاور با امتیاز 163 به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم این مرحله از مسابقات قرآنی را به‌خود اختصاص دادند.
 
رئیس هیأت داوران سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه با اشاره به نفرات برتر رشته قرائت قرآن کریم در این مرحله از رقابت‌های قرآنی برادران، گفت: وحید نظریان با امتیاز 83.325 از شهرستان کرمانشاه، سجاد پرویزی نژاد با امتیاز 82.885 از شهرستان کرمانشاه و علی نیکی با امتیاز 82.675 از شهرستان کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.
 
به گفته این مسؤول، در بخش ترتیل سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم آقایان، محمدسعید ساری‌اصلانی از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 81.5 رتبه نخست را کسب کرد و جواد ایجادی با امتیاز 79.75 و مسلم خشمین با 79.5 از شهرستان کرمانشاه به ترتیب دارای جایگاه دوم و سوم استانی این مرحله از مسابقات شدند.
 
سعیدیان بیان کرد: در رشته‌های اذان سی و نهمین مسابقات استانی قرآن کریم آقایان نیز رضا رحمانی از شهرستان کرمانشاه، سعید دایی‌چی از شهرستان صحنه و بابک خزایی از شهرستان کرمانشاه به ترتیب با امتیازهای 83.25، 81.25 و 79.25 به‌عنوان نفرات برتر اول تا سوم مشخص شدند.
 
رئیس هیأت داوران سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه از مسعود غلامی از شهرستان کرمانشاه با کسب امتیاز 81.25، علی‌اشرف سهیلی از شهرستان اسلام‌آباد غرب با امتیاز 73.75 و مهدی رحمتی از شهرستان کنگاور و محسن همتی از شهرستان سنقروکلیایی با کسب امتیاز 72.75 به‌عنوان برترین‌های رشته دعاخوانی آقایان نام برد.
 
براساس این گزارش، متسابقان سی و نهمین مسابقات استانی قرآن کریم طبق آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی به رقابت پرداختند و نفرات اول با کسب حد نصاب امتیاز به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.