یک حافظ قرآن : نذری برای بازگشت سلامتی چشمم

حمیده شیخی از شرکت‌کنندگان حفظ در رشته ۱۰ جزء مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم اظهار کرد : از فردای آن روز تا به حال خدا را شکر دید چشمانم خوب است.
شنبه، 20 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
یک حافظ قرآن : نذری برای بازگشت سلامتی چشمم

حمیده شیخی از شرکت‌کنندگان حفظ در رشته ۱۰ جزء مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم اظهار کرد : از فردای آن روز تا به حال خدا را شکر دید چشمانم خوب است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، وی که رتبه نخست مسابقات کشوری بهزیستی را دو هفته پیش کسب کرده در ادامه گفت:‌ از مسئولان برگزاری مسابقات می‌خواهم تا شرایط را برای افرادی با مشکلات خاص فراهم کنند.
 
این حافظ ۲۰ جزء ادامه داد:‌ من دوست دارم در جامعه حضور داشته و در مسابقات شرکت کنم اما برای این مسابقه به دلیل عدم آسانسور دو نفر مرا از ۲۵ پله این ساختمان بالا و پایین بردند که برای من آزاردهنده بود.
 
وی گفت:‌ من هم اکنون لیسانس حوزه علمیه را دارم در صورتی که مدتی به دلیل نبود آسانسور درس‌هایم را غیرحضوری می‌گذراندم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که قرآن پرده‌ای در برابر گناهان است، ابرازداشت: خوشبختانه به پشتیبانی مقام معظم رهبری چند سالی است که گرایش به قرآن بیشتر شده و یک موجی در این خصوص در کشور ایجاد شده و ما از مسئولان می خواهیم تا این قبیل مسابقات پایدار بماند و هر سال بر رشد آن افزوده شود.
 
شیخی در پاسخ به برخی که قرآن را کتاب قدیمی می خوانند گفت:‌ قرآن دریای بی کرانی است که تنها با ظهور امام زمان (عج)‌ تفسیر می شود و تمام ابعاد آن هنوز برای هیچ کس شناخته شده نیست چه رسد به این که به دلیل گذشت ۱۴۰۰ سال از زمان نزول آن بخواهند آن را کهنه پندارند.
 
وی به تاثیر قرآن در روحیه افراد اشاره کرد و گفت:‌ قرآن انرژی به من می‌دهد که اگر چند روز قرآن نخوانم افسردگی می گیرم و برعکس با قرآن زندگی‌ام روی روال می‌افتد.
 
وی در خصوص وضعیت قرآنی استان قم نیز گفت: انواع کلاس‌های آموزشی در همه رشته ها با هزینه مناسب در قم وجود دارد و هر کس از این دریای بی کران که در آن قرار دارد استفاده نکند خودش بی بهره مانده است.
 
این حافظ قرآنی با اشاره به مسابقات اداره کل اوقاف نیز گفت: این رشد قرآنی در خانم‌ها تحسین برانگیز است که می تواند جامعه را به سمت کمال سوق دهد.
 
وی خطاب به کسانی که به بهانه داشتن حافظه ضعیف یا سن بالا از خواندن قرآن صرف نظر می کنند، نیز گفت: اگر نمی توانید قرآن را حفظ کنید حداقل آن را بخوانید و هیچ گاه قرآن را کنار نگذارید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.