آیت‌الله علم‌الهدی :

تحول حاشیه شهر مشهد به دلیل فعالیت‌های اوقاف بود / اوقاف امروز از یک‌نهاد سنتی به یک‌نهاد انقلابی تبدیل‌ شده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت : مدیرکل سابق اوقاف خراسان رضوی علاوه بر اینکه اوقاف را تبدیل به یک‌نهاد انقلابی کرد، حاشیه شهر مشهد را هم متحول کرده است.
چهارشنبه، 5 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
تحول حاشیه شهر مشهد به دلیل فعالیت‌های اوقاف بود / اوقاف امروز از یک‌نهاد سنتی به یک‌نهاد انقلابی تبدیل‌ شده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت : مدیرکل سابق اوقاف خراسان رضوی علاوه بر اینکه اوقاف را تبدیل به یک‌نهاد انقلابی کرد، حاشیه شهر مشهد را هم متحول کرده است.
 
به گزارش راسخون، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف خراسان رضوی که در تالار فرهنگی نور برگزار شد با اشاره به اینکه با همه مشغله‌های کاری تنها برای تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد به این به مراسم آمده‌ام، عنوان کرد: ایشان علاوه بر اینکه اوقاف را تبدیل به یک‌نهاد انقلابی کرد، حاشیه شهر مشهد را هم متحول کرده است.
 
وی ادامه داد: ایشان با برگزاری فعالیت‌های مذهبی و مجالس مذهبی در منطقه چند هزارنفری حاشیه شهر مشهد، این مکان را از یک منطقه خطر به یک منطقه مذهبی تبدیل کرده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اداره اوقاف یک اداره سنتی است که از قدیم در نظام تشکیلات اداری کشور جایگاه ویژه‌ای داشت و اکنون نیز در این نظام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: از اداره کل اوقاف خراسان یک‌نهاد انقلابی خصوصاً در حوزه فرهنگ برداشت کردیم.
 
علم الهدی به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل ستاد هماهنگی فعالیت‌های حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: جناب گنابادی‌نژاد و اداره اوقاف به‌عنوان یک پشتوانه قوی در اجرای این حرکت طبق گفته مقام معظم رهبری عمل کردند و ازآنجاکه در حاشیه شهر همه نهادها فعالیت داشتند اما آن اداره‌ای که توانست حاشیه شهر را متحول کند و از آن سابقه فرهنگی به یک جامعه ارزشی و متدین تبدیل کند، اداره اوقاف بود.
 
وی مدیریت آقای گنابادی‌نژاد و اقدام قاطع وی در برگزاری مجالس معنوی در این تحول را تحسین کرد و افزود: مدیرکل جدید این سازمان نیز فاضل بزرگوار فرهیخته‌ای هستند که با استان و موقعیت خاص اجتماعی سیاسی آن و موقوفات استان آشنایی کامل دارند و هم‌سنگر جناب گنابادی‌نژاد بودند و مسؤولیت وی را تداوم اقدامات آقای گنابادی‌نژاد می‌دانیم.
 
 عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اداره سنتی اوقات به یک‌نهاد انقلابی تبدیل‌شده است، ابراز امیدواری کرد: همه در انجام‌ وظیفه و تکلیف انقلابی و عملی کردن رهنمودهای ایمانی مقام معظم رهبری موفق باشند و مجموعه نهادها و دستگاه‌های اجرایی سنتی و یا نهادهای انقلابی به‌صورت تشکیلات انقلابی درآیند و صبغه انقلابی بگیرند.
 
در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه هم حضور داشت از تلاشهای حجت الاسلام گنابادی نژاد مدیر کل سابق قدردانی و حجت الاسلام احمدزاده به عنوان مدیرکل جدید اوقاف استان خراسان رضوی معرفی شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.